دايي: کسي حق ندارد بازيکنم را تخريب کند
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
علي دايي پس از پيروزي 5 بر يک تيمش برابر پديده شانديز در دور يک شانزدهم نهايي جام حذفي ايران، يادواره حماسه آزادسازي خرمشهر گفت: نيمه اول بازي خوبي را انجام نداديم. بازي خيلي کند و کم‌تحرک بود اما در نيمه دوم بهتر شديم و به گل رسيديم. مي‌شد گل‌هاي بيشتري در نيمه دوم بزنيم اما متاسفانه موقعيت‌ها را به راحتي از دست داديم. به يکباره هم گل خورديم اما در وقت‌هاي اضافه توانستيم 4 گل ديگر بزنيم. با اين حال فکر مي‌کنم بايد در 90 دقيقه کار را تمام کنيم. با اين حال نتيجه قشنگي رقم خورد و به حق‌مان رسيديم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: خيلي دوست داشتم بازيکناني که کمتر بازي کرده بودند، فرصتي پيدا کنند تا خودشان را نشان دهند. خوشبختانه وقت اضافه باعث شد آنها خودشان را نشان دهند و بيشتر بازي کنند. تنها يک ناراحتي کوچک هم دارم آن هم مربوط به تماشاگران است. اگر به دايي اطمينان کرده‌ايد، به هيچ عنوان عليه بازيکن شعار ندهيد و آنها را هو نکنيد. مطمئن باشيد تا آخر روي بازيکنانم ايستاده‌ام. مطمئنا مشخص مي‌شود چه کساني عليه بازيکن شعار مي‌دهند. از باشگاه مي‌خواهم اين مساله را پيگيري کند و بگويد چه کسي آن را شروع کرده است. هيچکس حق ندارد بازيکن من را تخريب بکند. مطمئنم طرفداران واقعي ما مي‌توانند جلوي اين مساله را بگيرند و به من کمک کنند.

سرمربي پرسپوليس در ادامه اظهار کرد: صبوري ما در اين ديدار نتيجه داد و همان بازيکني که از روي سکوها عليه‌اش شعار داده شد، موفق شد گل بزند.

او در پاسخ به سوالي درباره اعتراض باقري به داوري در اين ديدار اظهار کرد: راي که عليه ما داده شد، مي‌تواند در نيامدن تماشاگرانمان موثر باشد. هرچند تعطيلي فردا هم بي‌تاثير نيست اما درباره داوري مي‌خواهم بگويم مربي کنار زمين آدم‌آهني نيست و احساس، درک و شعور دارد. او همه چيز را مي‌بيند و واکنش نشان مي‌دهد. هر معلول يک علتي دارد. بايد تا جايي که مي‌توانيم علت‌ها را پيدا کنيم تا مسائل ديگر کاهش پيدا کند.

دايي در پاسخ به سوالي درباره برنامه 90 اين هفته و هفته قبل بيان کرد: دنبال اين بوديم که اينچنين مسائل را ثابت کنيم و از خيلي از مسائل به چيزهايي برسيم. يک سوال از گزارشگر محترم دارم. آقاي گزارشگر شما چرا هفته قبلش بال و پر دادي که ثابت کنيد آن عکاس سرباز ما بوده است. چگونه آن زمان اين موضوع مهم بوده است؟ اين دفعه که به ما ثابت کرديد که تصويري هم بود و همه هم ديدند.

سرمربي پرسپوليس گفت: آنها آمدند اين مساله را راه انداختند که اکبري آدم من بوده در باشگاه اما اثبات کردم که آنها آدم خودشان بودند و اين مسائل به خيلي چيزها مي‌توان رسيد. اگر ديده باشيد نيامدم ديگر جواب آقايان را بدهم؛ در چنين برنامه‌اي که با جهت‌گيري‌هاي قبلي مي‌آيند به مردم چيزهايي را القا کنند. در فوتبال ايتاليا نشان مي‌دهند که فلان بازيکن و مربي محروم شد. آقاي گزارشگر چرا نمي‌آيي راجع به گزارشگر معروف ايتاليايي که چيزهايي را اعتراف کرده بود صحبت نمي‌کني؟ چرا از خبرنگار متهم در آن ماجرا صحبتي نمي‌کنيد؟ چرا توپ را به زمين اين و آن مي‌اندازيد؟ مطمئن باشيد اگر قرار باشد خيلي چيزها شفاف شود نبايد قشرها را جدا کنيم. از من مربي گرفته تا بازيکن، مدير و سرپرست و خبرنگار. بايد به همه با يک ديد نگاه شود. نبايد برنامه را به سمتي که دوست داريم سوق دهيم و بگذاريم اذهان روشن شود. مگر راحت است که به اين همه مردم ايران دروغ گفت. آقاي فردوسي‌پور در برنامه هفته گذشته‌اش حرف قشنگي زد و گفت حسابي که در آن پول ريخته شده معلوم است. موقعي که شخص واريزکننده مشخص است، فعاليتش مشخص است و مساله حساب‌هايش هم مشخص است. به دنبال چه مي‌گرديد؟ اين يک مساله ساده است اما اگر مي‌خواهيد افکار را منحرف کنيد، مطمئن باشيد گذشت زمان خيلي چيزها را روشن مي‌کند.

دايي در پاسخ به اين سوال که آيا مدرک جديدي پيدا کرده، اظهار کرد: من نه پليسم که دنبال اينجور چيزها باشم و نه نيروي امنيتي اما چطور مي‌شود با فيلمبردار سال قبل باشگاه تماس گرفته مي‌شود و تهديدش مي‌کنند. اگر بنا به تهديد است بايد مرا تهديد کنند نه ديگران را. تمام مسائل سال گذشته راه‌آهن مشخص است. وقتي مي‌گفتم او سرباز آقايان است از مساله مطمئن بودم. از آرشيو خودم فيلم درآوردم و به نود دادم حالا آقايان زنگ مي‌زنند و فيلمبردار را تهديد مي‌کنند. چرا اين کار را مي‌کنيد؟ برويد شکايت کنيد، اگر از رو شدن حقايق ناراحتيد. مشخص است از حقايق ناراحتيد. سعي مي‌کنيم از سي‌دي‌هايم چيزهايي که به دردم مي‌خورد را ارائه و به فوتبال کمک کنم.

سرمربي پرسپوليس در پايان و در پاسخ به سوالي درباره شعار عليه قلعه‌نويي در بازي امشب و عليه خود او در بازي هفته قبل افزود: اصلا به اين مساله علاقه ندارم. دوست دارم هواداران تيم را تشويق کنند. مگر قلعه‌نويي اينجا بود؟ چه کار به قلعه‌نويي داريد؟ مگر به اين شعارهايي که مي‌دهيد، اطمينان خاطر داريد؟ چرا قبل از اثبات چيزي در استاديوم تهمت مي‌زنيد؟ مخالف اين شعارها هستم اما در نظر بگيريد تيم حريف ما اين مساله را آغاز کرد. اگر آقايان به من شعار نمي‌دادند، کسي به قلعه‌نويي شعار مي‌داد؟ بايد جلوي اين چيزها را بگيريد.

او افزود:‌ اين مساله يک دعواي شخصي نيست. من نه دنبال دعوا هستم نه چيز ديگر. کميته‌اي که فقط منتظر است از ما امتياز کسر کند، به نظرم تماشاگران بايد خيلي باهوش باشند. خدا شاهد است نمي‌دانم چرا يک امتياز از ما کسر شده و محروم شديم. آن چيزهايي که ما شنيديم بازيکنان ما بودند که داماشي‌ها از آنها قدرداني مي‌کردند. ما ايستاده‌ايم و کارمان را مي‌کنيم و هميشه گفته‌ام از گفتن حقايق باکي ندارم و هميشه آن را مي‌گويم. نه به زندگي‌ام لطمه وارد مي‌شود و هيچ اتفاق خاصي نمي‌افتد. تا روزي که باشم براي گرفتن حق از اين بدتر هم دعوا مي‌کنم. در همان برنامه در نظر داشته باشيد داور چهارم به من گفت اخراجت مي‌کنم، اين که مي‌گويد "نديده" يعني چي؟ آيا مي‌توان چنين چيزي را قبول کرد؟ شما اگر سمت و سو نمي‌گيريد، چرا در همين برنامه کمک داور را نشان نداديد که در فاصله 10، 12 ثانيه پرچمش را تکان داده؟ شما مي‌خواهيد ذهنيت‌ها را خراب کنيد.

 




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)