بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
21 / 9برچسب:, :: ::  نويسنده : عمو علی

بچه ها ممنون که تو این ویلاگ عرق ریختین زحمت کشدین بازدید هامون از 1 رسید به 700

دیگه سایت زدیم بیخیال این شدیم امیدوارم تو سایت موفق باشیم

از خواننده های محترم هم میخوام به سایت جدید ما مراجعه کنن

onlinekhabar.org

مرسی از همگی



ﺭﯾﯿﺲ ﭘﻠﯿﺲ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﻧﺎﺟﺎ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﮕﯿﺮﯼ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﺯﯾﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺸﻮﺭ ﺧﺒﺮ ﺩﺍﺩ .

ﺳﺮﻫﻨﮓ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺯﺍﻫﺪﯾﺎﻥ ﺩﺭ ﮔﻔﺖﻭﮔﻮ ﺑﺎ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ » ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽ « ﺧﺒﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ (ﺍﯾﺴﻨﺎ ) ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ

ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﭘﻠﯿﺲ ﺑﺎ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩﻫﺎﯼ ﺯﯾﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺳﺎﺧﺖ ﺁﺛﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﻭ ﭘﺨﺶ ﺁﻥ ﺩﺭ ﺷﺒﮑﻪﻫﺎﯼ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ،

ﮔﻔﺖ: ﭘﻠﯿﺲ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﺍﺧﯿﺮﺍ ﻧﯿﺰ ﺑﺎ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩﺍﯼ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ «ﺗﺘﻠﻮ »ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﮐﺮﺩﻩ

ﺍﺳﺖ ﻭ ﻭﯼ ﻫﻢﺍﮐﻨﻮﻥ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﮕﯿﺮﯼ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻣﻘﺎﻡﻗﻀﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ.

ﻭﯼ ﺑﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭘﻠﯿﺲ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺭﺍ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﻢ

ﺩﺍﺩ ﺩﺭ ﻓﻀﺎﯼ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺑﯿﻔﺘﺪ.

ﺭﯾﯿﺲ ﭘﻠﯿﺲ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﻧﺎﺟﺎ ﺍﺿﺎﻓﻪﮐﺮﺩ: ﺑﺤﻤﺪﺍﻟﻠﻪ ﻫﻢ ﺻﺪﺍﻭﺳﯿﻤﺎ ﻭ ﻫﻢ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺯﻣﯿﻨﻪﻫﺎﯼ ﻻﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ

ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪﺍﻥ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ ﻭ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﻗﺼﺪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺳﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﻫﻨﺮ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﻭ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮﺩ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﻫﻨﺪ.

ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﭘﯿﺎﻡ



سامسونگ برای سیستم عامل تیزن که متعلق به شرکت بزرگ اینتل است برنامه‌های زیادی دارد و قصد سرمایه گذاری بزرگی را بر روی این سیستم عامل دارد. اما به نظر می‌آید که سامسونگ در این راه تنها نیست و کمپانی‌های بزرگ دیگری نیز به این نقشه اضافه خواهند شد.

 



ادامه مطلب ...


به طور حتم نسل بعدی پرچمدار خانواده گلکسی سامسونگ گلکسی اس 5 است، هنوز مدت زمان زیادی تا تایید اینکه گلکسی اس 5 با چه ویژگی‌هایی و در چه زمانی ارائه می‌شود مانده است.



ادامه مطلب ...


ایکس باکس وان در 13 کشور جهان همراه با جشنی بزرگ عرضه شد و همانند پلی استیشن 4 توانست در طی 24 ساعت از فروش 1 میلیونی بگذرد.

نارنجی: مدت زمان بسیاری فرصت دارید تا از بین کنسول های نسل بعد با توجه به سلیقه و بودجه تان یکی را برگزینید اما در اثنای انتظار برای شکسته شدن قیمت ها توسط فروشندگان و خرید کنسول با قیمت اصلی که شاید معادل یک تلفن هوشمند باشد، می توانید راه آشنایی بیشتر با کنسول ها را در پیش گرفته و حسابی آماده شوید.



ادامه مطلب ...


 

                            
 
برای مشاهده ی نقد و بررسی به ادامه ی مطلب بروید ....

 



ادامه مطلب ...


طبق پیش بینی های صورت گرفته، هزینه تبلیغاتی سامسونگ در پایان سال ۲۰۱۳ به رقم خیره کننده ۱۴ میلیارد دلار خواهد رسید که بیش از تولید ناخالص داخلی هر یک از دو کشور نروژ و ایسلند است.

 



ادامه مطلب ...


در ماه های گذشته سرویس ایمیل کمپانی Yahoo برای امنیت بیشتر کاربرانش تایید هویت توسط شماره تلفن همراه را به موارد مورد نیاز در ثبت نام های جدید اضافه کرده است ، که در لیست پیش شماره های کشور ها ایران در بین آنها نیست.صاحبان این شرکت به بهانه مشکلات سیاسی ، ملت ایران را از استفاده از این سرویس ها محروم کرده اند ، اما ایرانی همیشه راهی برای عبور از مشکلات پیدا می کند .


yahoo mail

 



ادامه مطلب ...


 نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس یکی از اصلی ترین نمایشگاه های خودرو در ایالت متحده آمریکا است. در نمایشگاه امسال شرکت های بزرگ خودروساز، محصولات جدید یا طراحی های نوینی را به نمایش گذاشته بودند. از جمله می توان به کانسپت مرسدس Gran Turismo اشاره کرد. برای آشنایی با برترین های این نمایشگاه با ما همراه باشید.



ادامه مطلب ...


تمایل به خرید گوشی‌های موبایل هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود، دیگر مانند چند سال قبل افرد یک گوشی موبایل را برای چند سال نگه نمی‌دارند و بسیاری با ورود یک گوشی جدید به بازار در فکر عوض کردن گوشی موبایل خود هستند. این موضوع نه تنها در کشور ایران بلکه در تمام دنیا همه گیر است.

 

به گزارش جی اس ام موسسه تحلیلگر IDC گزارش داده است که در سال 2013 بیش از 1 میلیارد گوشی هوشمند به فروش می‌رسد. این میزان رشد در حدود 40 درصد بیشتر از سال گذشته است. به گزارش این موسسه بازارها در حال اشباع شدن هستند.

 

این موسسه اشاره می‌کند که رشد آینده مارکت گوشی‌های موبایل در سال‌های بعدی به علت گوشی‌های موبایل ارزان قیمت خواهد بود که بیشتر مربوط به مناطق آسیا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا است.

 

یکی از علت‌های افزایش فروش گوشی‌های موبایل کاهش قیمت این گوشی‌ها به طور پی در پی است. بر طبق گزارش این موسسه میانگین قیمت گوشی‌های هوشمند در سال 2013 337 دلار خواهد بود که نسبت به قیمت 387 دلاری سال گذشته کاهش داشته است، در سال 2017 گفته می‌شود که این قیمت به 265 دلار خواهد رسید.



زمانی اپل سلطان مطلق قلمرو تلفن های هوشمند به شمار می رفت. استیو جابز با تاجی که بر سر داشت، قوانین مطلوب خودش را وضع می کرد و کاربران نیز به ناچار باید از آنها پیروی می کردند.

 
اگر چه اپل فرمانروای بدی برای سرزمین تلفن های هوشمند نبود، اما ذات تنوع طلب و آزادی خواه کاربران، دست تقدیر را به نوعی دیگر رقم زد.
 
گوگل و آدم آهنی سبزش معادلات را بر هم زدند. اندروید روز به روز بزرگتر شد و حتی اعلام جنگ اتمی از سوی جابز هم نتوانست مانعی بر سر راه سیستم عاملی باشد که کاربران آن را صدای آزادی می دانستند.
 

 

برای مشاهده ی این مقایسه به ادامه ی مطالب بروید



ادامه مطلب ...


Pheed جدیدترین شبکه اجتماعی است که پا به دنیای اجتماعات آنلاین گذاشته است و می خواهد تغییری اساسی در زندگی اینترنتی کاربران به وجود بیاورد. این شبکه تلفیقی از فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و تامبلر است.

به طور خلاصه باید گفت Pheed نوعی شبکه اجتماعی است و کاربران می توانند عکس، ویدئو، متن و فایل های صوتی را با یکدیگر با اشتراک بگذارند. به گزارش فوربس، فید نخستین شرکتی است که سیستم پرداخت پول برای هر بازدید در گوشی های موبایل را عرضه کرده است. این کمپانی در سال 2012 میلادی شکل گرفت و در 12 نوامبر سال 2012 اپلیکیشن خود را به طور رسمی معرفی کرد.



ادامه مطلب ...


منتقدین سینمایی نشریه گاردین و آبزرور در گزارشی به بررسی ۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی سینمای جهان پرداخته‌اند که اکثر آنها در زمره پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما و هالیوود قرار گرفته‌اند. این ده فیلم و ابرقهرمان برگزیده را بهتر بشناسید و تصاویرشان را مرور کنید.



ادامه مطلب ...


سیستم عامل اندروید از لحاظ آزادی در عمل و شخصی سازی توسط کاربران در بالاترین سطح نسبت به سایر پلتفرم های این حوضه قرار می گیرد. گزینه های فراوانی که در اختیار شما قرار دارد تقریبا امکان انجام هر کاری به شما می دهند؛ حتی اورکلاک کردن پردازنده دستگاه و افزایش سرعت آن!!!



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)