بادامکي: برخوردي نداشتم اما اخراج شدم
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
حسين بادامکي پس از شکست 5 بر يک پديده مشهد مقابل پرسپوليس گفت: اگر بخواهم حرف بزنم به سرعت ما را محروم مي‌کنند. در ليگ يک بازي‌هاي مهمي داريم و نمي‌خواهم محروم شوم اما همين‌قدر بدانيد که اين اخراج برايم خيلي زور داشت.

به نقل از فارس، بادامکي ادامه داد: حتي يک ذره هم با عاليشا برخورد نداشتم، بنابراين اگر برخورد نکردن با بازيکن کارت دارد پس تصميم داور هم براي کارت زرد دوم درست بود. جالب اينکه در برنامه 90 هم کارشناس براي حمايت از داوري مي‌گويد تصميم او درست بوده است اما اميدوارم در برنامه بعدي 90 کارشناسي که مي‌آيد منطق داشته باشد و خدا را هم در نظر بگيرد.

بادامکي يادآور شد: بازي خوبي بود و تا وقتي که نفرات‌مان مساوي بودند به خوبي کار کرديم اما پرسپوليس با برتري نفري که پيدا کرد کار را تمام کرد.

هافبک پديده در مورد حضورش در اين تيم مشهدي گفت: دوست داشتم در مشهد بازي کنم به همين دليل به پديده پيوستم.

 




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)