ميثاقيان: براي قهرماني نيامده بوديم
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

 

اکبر ميثاقيان در نشست خبري پس از شکست 5 بر يک تيمش در مقابل پرسپوليس در رقابت‌هاي جام حذفي گفت: واقعيت اين است که به دنبال قهرماني در جام حذفي نبوديم. در مجموع بد نبوديم. در حذفي چه 5 بر يک ببازيد چه 2 بر يک فرقي ندارد. واقعا نمي‌دانم بادامکي اشتباه کرد يا داور. انصافا 10 نفره بازي کردن جلوي پرسپوليس سخت است. 2 گل‌مان را در 9 نفره شدن‌مان خورديم و کلا کار سخت شد.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: به نظر خودم خوب کار کرديم. تيم ما دو ماه است که تشکيل شده. اين ششمين بازي ما بود که انجام داديم. بازيکنان ما تلاش کردند و ما چهار روز ديگر با الوند بازي داريم که آن سخت است و بايد تلاش کنيم تيم را آماده کنيم.

ميثاقيان افزود: کاش همان يک بر صفر مي‌باختيم و کار به وقت اضافه نمي‌کشيد تا بازيکنانمان خسته شوند. واقعيت اين است که کار ما سخت شد.

او در پاسخ به سوالي درباره داوري اظهار کرد: داوري مشکلي نداشت ولي اين خوب نبود که دو، سه بار بازيکنان ما به زمين خوردند اما پرسپوليسي‌ها را توپ را به اوت نزدند. در شان پرسپوليس نبود.

سرمربي تيم پديده شانديز در پاسخ به اين سوال که شانس را چقدر دخيل در شکست تيمش مي‌داند، بيان کرد: به نظرم ربطي به شانس نداشت. زورمان به پرسپوليس نمي‌رسيد. موقعيت زيادي نداشتيم اما خوب کار کرديم و به نظرم مساله خاصي نبود. انصافا 10 نفره مقابل 11 نفر پرسپوليس بازي کردن خيلي سخت است. واقعيت را بخواهيد فکر 5 گل خوردن از پرسپوليس را نکرديم.




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)