حاشيه ديدار پرسپوليس-پديده3
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

محمدرضا خلعتبري مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس که براي تماشاي ديدار تيمش مقابل پديده مشهد قصد ورود به ورزشگاه آزادي را داشت قبل از ورود به ورزشگاه، وي را نگه داشته و از او تقاضاي کارت شناسايي کردند.

به نقل از فارس، سرانجام مأموران حراست پس از بيسيم زدن و هماهنگي‌هاي مربوطه، مهاجم تيم ملي را به ورزشگاه آزادي راه دادند. نکته قابل توجه اينکه خلعتبري فقط لبخند مي‌زد.

*پس از اينکه داور مسابقه سوت پايان ديدار را به صدا در آورد، کريم باقري مربي پرسپوليس به نشانه اعتراض به سمت وي رفت.

داور اين ديدار در دقيقه 95 در حالي سوت پايان بازي را به صدا درآورد که پرسپوليسي‌ها روي يک ضربه ايستگاهي مي‌توانستند صاحب موقعيت خوبي شوند.

*محمد دايي، دستيار سرمربي پرسپوليس با موبايل با برادرش که به خاطر محروميت از جايگاه ويژه اين مسابقه را دنبال مي‌کرد، در ارتباط بود.

*اکبر ميثاقيان سرمربي پديده که به شدت از گل دقايق پاياني بازيکنان تيمش خوشحال بود پس از وقت‌هاي عادي به سمت آنها رفته و بر سرو روي آنها از روي خوشحالي دست کشيد و آنها را ناز کرد.

* عليرضا مرزبان قبل از آغاز وقت‌هاي اضافه با داور اين ديدار صحبت‌هايي را در ميان گذاشت. مربي پديده همچنين قبل از آغاز وقت اضافه با ناظر فدراسيون به صورت لفظي درگير شد.

*هواداران پرسپوليس عليه ميرشاد ماجدي، سرپرست تيم فوتبال استقلال شعار سر دادند.

*اعضاي نيمکت‌نشين پديده شانديز عليه پرسپوليسي‌ها اعتراض داشتند. آنها در صحنه‌اي که بازيکن تيمشان روي زمين بود و ميلاد غريبي به سمت دروازه شوت زد اعتراض شديدي کردند و به اين مسئله معترض بودند. سرپرست پديده به قدري ناراحت بود که مي‌خواست وارد زمين شود که داور چهارم جلوي او را گرفت.

*محمد رويانيان مديرعامل مستعفي پرسپوليس از سوي هواداران مورد تشويق قرار گرفت.

*هواداران شعار مي‌دادند«کي‌روش يادت باشه حقيقي بايد باشه»

*پس از گل سوم پرسپوليس سعيد شيريني به آغوش کريم باقري پريد که نزديک بود هر دوي آنها زمين بخورند.

*هواداران پرسپوليس با شعار "اکبر برج ميلاد" به سرمربي پديده شانديز کنايه زدند.

*تعدادي از هواداران پديده مشهد عليه محمدرضا مولايي، مربي بدنساز پرسپوليس شعار دادند و او را به خيانت در خصوص محسن قهرماني، داور بين المللي ايران متهم کردند.

*يونس شاکري، مهاجم پرسپوليس نيز در پايان مسابقه پيراهن خود را به هواداران پرسپوليس هديه داد.

*تعدادي از خبرنگاران مشهدي که براي پوشش خبري مسابقه تيم‌شان به ورزشگاه آزادي آمده بودند، براي حضور در نشست خبري با مشکلاتي روبه‌رو شدند.




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)