حاشيه ديدار پرسپوليس-پديده2
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

در مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي فوتبال ايران از ساعت 16 و 45 دقيقه پرسپوليس و پديده مشهد در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر رفتند.

به نقل از فارس، هواداران مشهدي حاضر در ورزشگاه محسن قهرماني را به شدت تشويق کردند.

*در اوايل نيمه اول مسابقه تعدادي از هواداران پرسپوليس و پديده مشهد در بيرون ورزشگاه منتظر بسته شدن گيت‌هاي بليط‌فروشي بودند تا به صورت رايگان وارد ورزشگاه شوند.

*بين دو نيمه علي دايي و کريم باقري به صورت اختصاصي چند دقيقه‌اي با هم صحبت کردند.

*مجتبي محرمي، بازيکن اسبق پرسپوليس از سوي هواداران پرسپوليس به شدت مورد تشويق قرار گرفت.

*هواداران عليه استقلال شعار سر دادند که محرمي از آنها خواست اين کار را انجام ندهد.

*ناظر بازي به عليرضا مرزبان و اکبر ميثاقيان که کنار زمين حضور داشتند تذکري جدي داد، حرکت ميثاقيان به شکلي بود که حتي مي‌خواست وارد زمين شود.

*کريم باقري به عملکرد بازيکنان اعتراض داشت.

*پس از گل پديده مشهد نيکمت‌نشينان پرسپوليس به داور اعتراض شديدي کردند.

*کريم باقري و سعيد شيريني با داور چهارم صحبت کردند و او توضيحاتي را در مورد تصميم داور به آنها داد، اما تعدادي از هواداران پرسپوليس به تصميم داور اعتراض کردند.

*هواداران پديده پس از گل تيم‌شان شادي بسيار زيادي کردند.

*حسين بادامکي پس از اخراج بسيار ناراحت بود. او سمت داور چهارم رفت و اعلام مي‌کرد حتي يک بند انگشتش هم به اميد عاليشاه برخورد نکرده است و از ناراحتي بطري آب را محکم به زمين کوبيد.

*اکبر ميثاقيان که از اخراج بادامکي ناراحت بود سمت اين بازيکن نرفت و از او خواست سريع به رختکن برود. اگرچه اين بازيکن از سوي هواداران پديده به شدت تشويق شد.




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)