خلعتبري:ازجوتبريزنميترسم
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
خلعتبری: از جو تبریز نمی ترسیم/ با نیمکت نشینی مشکلی ندارم مهاجم پرسپولیس گفت: از جو تبریز نمی ترسم، هرچند بازی سختی است ولی آ‌نقدر تجربه دارم که تحت تأثیر چنین بازیهایی قرار نگیرم. محمد رضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پیش از این با تیم سپاهان به تبریز رفتم و با جو این شهرو مردم فوتبال دوستش آشنا هستم ،‌ من بازیکن بی تجربه‌ای نیستم که تحت تأثیر این بازیها قرار بگیرم. البته اعتراف میکنم جو ورزشگاه یادگار امام سنگین است. وی درمورد تیم ملی گفت: برخلاف برخی اخبار از نیمکت نشینی ناراحت نیستم. چرا که به تصمیم مربی احترام می گذارم، این تصمیم کی روش بود و به هیچ وجه وارد این بازی ها نمی شود. خلعتبری ادامه داد: وضعیت خوبی دارم و در تیم ملی و چه در باشگاهی تحت فرمان مربیان هستم و هر زمان صلاح بدانند برایشان به میدان خواهم رفت. از نیمکت نشینی ترسی ندارم چرا که مربیانم را می شناسم و به تاکتیک ها و تفکراتشان احترام می گذارم.



درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)