اتهام جديدي كه به قلعه نويي واردشد
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
اتهام جدیدي که به قلعه نویی وارد شد از باشگاه استقلال شنیده می شود که سرمربی این تیم نمي‌خواهد جانشين جباري را جذب کند. به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در نيم فصل اول رقابت‌هاي ليگ برتر استقلال يک مشکل بزرگ داشت. جدايي جباري سبب شده بود تا اين تيم در ميانه ميدان مشکلات بزرگي را تجربه کند و به همين دليل بود که فرصت مناسبي در اختيار مهاجمان قرار نمي‌گرفت.   استقلال پلي‌ميکر نداشت و اين موضوع سبب شد تا در اکثر بازي‌ها ميانه ميدان را به حريف واگذار کند و نتواند دستورات تاکتيکي را به خوبي در زمين پياده سازد اما اين که چرا امير قلعه‌نویي‌ در نقل و انتقالات نيم فصل به دنبال جذب يک بازيکن مناسب در خط هافبک نيست که بتواند مشکل تيم را برطرف کند، سئوالي است بي‌پاسخ.   در همين خصوص شنيده‌هاي ما از درون تيم حاکي از اين موضوع است که برخي اعتقاد دارند سرمربي آبي‌پوشان علاقه چنداني به جذب جانشين جباري ندارد تا شايد به اين شکل ثابت کند جدايي مجتبي چه ضربه بزرگي به او و تيمش وارد کرده است.   در همين خصوص گفته می شود سرمربي آبي‌پوشان اقدام به جذب دو مهاجم کرده تا در نيم فصل دوم مشکلي بابت خط حمله نداشته باشد و با اين تحليل روبه‌رو نشود که تيمش بيش از اندازه به فرهاد مجيدي وابسته بوده است.   قلعه‌نویي‌ ترجيح مي‌دهد در خط هافبک از همين نيروهاي کنوني خود استفاده کند يا در نهايت يک بازيکن خارجي را به خدمت بگيرد ولي با اين عمل خود جاي خالي جباري در خط هافبک تيم را به هواداران نشان بدهد.   البته سرمربي آبي‌پوشان چند وقت پيش مدعي شده بود که ايمان باصفا جانشين خوبي براي جباري است که از همين حالا مي‌شود پيش‌بيني کرد که چنين امري محقق نخواهد شد.   از باشگاه استقلال خبر مي‌رسد که قلعه‌نویي‌ حتي نام هافبک‌هايي که مي‌توانند تا حدود زيادي مشکل تيم را برطرف کنند را هم به مسئولان نداده و فقط خواستار جذب مبعلي شد که آن هم با مخالفت مسئولان استقلال خوزستان نتوانست آبي‌پوش شود.



درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)