مقایسه ی نصب بازی ها بر روی دو کنسول Ps4 و Xbox One|نصب بازی ها بر روی Xbox One در طول چند دقیقه،اما
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

وبسایت معتبر Kotaku در چند روز اخیر مقایسه ی جالبی را انجام داده است و مدت زمان نصب عناوین مختلف را بر روی دو کنسول Ps4 و Xbox One را مورد مقایسه قرار داده است.نکته ی جالبی که گفته شده این می باشد که نصب بازی ها بر روی Ps4 در عرض چند ثانیه ولی در Xbox One بالای چند دقیقه طول می کشد!

گفته شده است که برای نصب بازی ها بر روی Xbox One قبل از آن شما باید یک دانلود اجباری را انجام بدهید. شما می توانید این آپدیت ها را در Ps4 در پیش زمینه انجام بدهید و برخی اوقات برای شروع یک بازی بر روی Xbox One به ۱۵ دقیقه زمان احتیاج خواهید داشت!

این مدت زمان برای نصب بازی ها می باشد و زمانی که بازی ها نصب بشوند هردوی آنها به صورت همزمان بالا می آیند.

در کنسول Ps4،زمانی که شما را بازی را نصب می کنید یک خط برای نشان دادن طول نصب به شما نشان داده خواهد شد و اگر آپدیتی نیز وجود داشته باشد خود کنسول به صورت خودکار در پیش زمینه آن را انجام می دهد.در Xbox One زمانی که شما بازی را نصب می کنید یک خط برای نشان دادن طول نصب به شما نشان داده خواهد شد و پس از مدتی به شما اطلاع می دهد که می توانید به بازی بروید.اما یک نکته ی منفی که اینجا وجود دارد این می باشد که شما نمی توانید قبل از انجام آپدیت این نصب ها را در این کنسول آغاز کنید!

از آنجایی که برای اجرا تمام بازی ها به آپدیت نیاز بوده است،کنسول Ps4 این آپدیت ها را در پیش زمینه انجام داده است  و کنسول Xbox One به هیچ وجه تا زمانی که این آپدیت ها را انجام نداده باشید نصب بازی را آغاز نمی کند.اما وبسایت کوتاکو برای روشن شدن بهتر مسئله مدت زمان انجام این آپدیت ها با دو سرویس مختلف اینترنت و حجم بازی ها بر روی دو کنسول Ps4 و Xbox One را مورد مقایسه قرار داده است  که همان طور که در پایین مشاهده می نمایید تفاوت بسیار بسیار بزرگی برای نصب و شروع بازی ها وجود دارد که از ثانیه به چندها دقیقه طول می کشد بر روی دو کنسول وجود دارد.

Assassin’s Creed IV:
Xbox One (offline, no update): 5 minutes 50 seconds
Xbox One (with update, fastest connection): 7 minutes 2 seconds
Xbox One (with update, 10Mbps connection): 10 minutes 32 seconds
PS4: 42 seconds

The rest of these were tested on our office Wi-Fi which is around 9-11Mbps. It may have been faster on a wired connection, but you can compare your own connection speed here. These are our results:

Need For Speed Rivals:
XBO: 09:25 (including update)
PS4: 00:32

Just Dance 2014:
XBO: 08:48 (including update)
PS4: 00:45

NBA Live 14:
XBO: 16:26 (including update)
PS4: 00:35

FIFA 14:
XBO: 16:06 (including update)
PS4: 00:34

Madden 25:
XBO: 9:38 (including update)
PS4: 00:38




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)