مایکروسافت تایید کرد : App های ایکس باکس وان منتشر میشوند
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

 

مایکروسافت در بیانیه خود اعلام کرده است که این لیست ، لیست کامل برنامه ها و رسانه های تلویزیونی نبوده است بلکه فقط در ماه اول این برنامه ها به طور آزمایشی منتشر میشوند و برنامه مایکروسافت این است که با شرکاء و رسانه های سرگرمی بیشترین همکار شود و به صورت یک ماه یک بار انواع بازی های آرکاد یا نرم افزار ها و حتی برنامه های XBOX Tv را روی ایکس باکس وان ها و شبکه عظیم XBOX LIVE برای دانلود یا خرید قرار دهد.

لیست اپ هایی که روی همه XBOX ONE ها موجود است :

Xbox Fitness
Xbox Video
Xbox Music
Internet Explorer
Skype
SkyDrive
Upload

لسیت برنامه هایی که شما میتوانید بخرید یا دانلود کنید :

۴oD
Amazon\LOVEFiLM
blinkbox
Crackle
Demand 5
Eurosport
Machinima
MUZU TV
Netflix
NOW TV
TED
Twitch
Wuaki.tv

البته برخی از APP های بالا مربوط به انگلستان بوده و دارای قفل منطقه ای میباشد.اگر به لیست های بالا نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که برخی از این برنامه ها و رسانه ها بر روی کنسول XBOX360 هم قرار دارد و همچنین مایکروسافت اعلام کرده است که ایکس باکس ۳۶۰ را مورد حمایت قرار داده است و از این به بعد هم بر روی XBOX ONE و هم بر روی XBOX360 کار میکند.

ایکس باکس هزار یا همان XBOX ONE در تاریخ ۲۲ نوامبر در UK منتشر خواهد شد و احتمالا ۱ تا ۲ ماه پس از انتشار به کشور های غرب آسیا و شرق آسیا هم منتشر میشود.




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)