موفقيت هكرها دراجراي سيستم عامل ios
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
همانطور که در تصویر اصلی مشاهده می‌شود، این سیستم عامل iOS اپل است که بر روی یک نوکیا N900 با موفقیت به اجرا در آمده است. اما این پورت به هیچ وجه قرار نیست هیچ یک از المان‌های رابط کاربری مخصوص اپل را در سیستم عامل OS x یا iOS با خود به همراه داشته باشد و همچنین در حال حاضر نمی‌تواند به عنوان یک سیستم عامل کامل به همراه رابط کاربری تلفن‌های آيفون به اجرا در بیاید. ولی این سیستم مزایای بسیاری از هسته‌های سیستم اپل را با خود در دیگر دستگاه‌ها همراه می‌آورد. بعضی از قابلیت‌های سخت‌افزاری که این سیستم ارائه کنید، عبارت هستند از: ARM RealView Emulation Baseboard (ARMPBA8_ALT) ARM RealView Platform Baseboard for Cortex-A8 (ARMPBA8) Texas Instruments OMAP3530 (BeagleBoard/BeagleBoard xM) (OMAP3530) Texas Instruments OMAP3430 (Nokia N900) (OMAP3430_RX51) Texas Instruments AM335x (BeagleBone/BeagleBone Black) (OMAP335X) این بدین معنا نیست که اپل در آینده، نسخه کامل iOS را  برای دیگر دستگاه‌های غیر اپلی لایسنس می‌کند. همچنین قرار نیست که سیستم عامل اپل به طور کامل بر روی هیچ دستگاه دیگری به غیر از دستگاه‌های اپل پورت شود. اما این کارفواید بسیاری نیز دارد. در واقع این پورت، به تولیدکنندگان نرم افزاری این اجازه را می‌دهد تا قابلیت‌هایی که هسته iOS دارد را در اختیار دیگر سخت‌افزارها قرار دهند و از بخش هایی از آن استفاده نمایند. به نوعی می‌توان از این موضوع، به عنوان موفقیتی برای پورت قابلیت‌های سیستم عامل iOS  بدون رابط کاربری‌اش به سیستم‌های غیر اپلی نام برد که در آینده می‌تواند زمینه ساز امکانات بیشتری در این دستگاه‌ها باشد.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)