بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
5 / 9برچسب:, :: ::  نويسنده : عمو علی

"سبک زندگی مدرن شهری" و "مشکلات سلامتی" دست در دست هم مشغول قدم زدن هستند! نشستن روی یک صندلی و تمام روز کار کردن در محل کار یا نشستن پشت فرمان ماشین نتیجه ای غیر از عدم تحرّک و چاقی به همراه نخواهد داشت.

که البته اگر حجم زیادی از استرس روزانه نیز به آن اضافه شود، می تواند منجر به بیماری های قلبی، دیابت و خیلی بیماری های دیگر شود.

به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی بازی های المپیک زمستانی 2014، سازمان olympic change اقدام به نصب دستگاه های غیر متداول فروش بلیط مترو کرده است. نحوه پرداخت هزینه بلیط تنها مقداری متفاوت است: بشین-پاشو!

اگر می خواهید به رایگان از مترو مسکو استفاده کنید می بایست در مدّت زمان دو دقیقه سی بار حرکت بشین-پاشو را در مقابل دستگاه انجام دهید.

اگر چه همچنان دستگاه های معمولی فروش بلیط (۰.۹۲ دلار قیمت بلیط تک سفره) برای افرادی که قادر به بشین-پاشو نیستند یا شاید فقط علاقه ای به انجام این کار نداشته باشند، در ایستگاه ها به کار خود ادامه می دهند.

علاوه بر بحث تبلیغات، این ابتکار یک روش خوب و مفرّح برای تحریک مردم به ورزش کردن و حتی راهی برای به وجود آوردن فاصله ای بین افراد و زندگی روزمره آنها است.

المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در شهر سوچی روسیه از ۱۸ بهمن ۹۲ آغاز و تا ۴ اسفند ادامه خواهد داشت.





درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)