آيفون 6چگونه خواهدبود
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
هنوز مشخص نیست که اپل چه روز یا حتی چه ماهی را برای ورود نسل جدید تلفن‌های هوشمند محبوبش، انتخاب کرده است. بعضی از شایعات از بهار سال میلادی آینده و بعضی دیگر نیز به پاییز سال آینده اشاره دارند. پیش از این خبرگزاری‌های مطرحی همچون وال استریت ژورنال گزارش کرده بودند که اپل در حال آزمایش آیفون جدید در سه سایز متفاوت است. امروز نیز خبرهایی از منابع خبری مختلف در رابطه با تغییر اندازه صفحه نمایش آیفون نسل بعدی به اندازه 4.9 اینچ شنیده می‌شود.   در طرف دیگر شایعاتی نیز از اینکه آیفون 5c‌ که حتی تولید آن در کارخانه فاکس‌کان نیز متوقف شده،‌ با صفحه نمایشی بزرگ‌تر قرار است به میادین باز گردد. صفحه نمایش 4.5 اینچی و حتی شاید همان 4.9 اینچی که در آیفون 6 شایعه شده، احتمالا برای جایگزین آیفون 5c نیز در نظر گرفته خواهد شد. بر اساس نوشته وبسایت چینی C Tech‌ اپل در حال آزمایش این صفحه نمایش‌ها است. نظر شما چیست؟‌  آیا بالاخره تعدد منابع خبری که از بزرگ‌تر شدن آیفون‌های نسل بعدی خبر می‌دهند،‌ می‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای بزرگ تر شدن آیفون‌های نسل بعدی باشد؟



درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)