مارتينو: هيچوقت درباره داوري حرف نمي‌زنم
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
 بارسلونا موفق شد حساسترين بازي نيم‌فصل خود را با برتري برابر رئال‌مادريد به پايان برساند.

به گزارش ايسنا، خراردو مارتينو سرمربي بارسلونا پس از برتري برابر رئال مادريد گفت: هدف ما در اين ديدار پيروزي و کسب 3 امتياز بود. خوشحالم که به اين خواسته خود رسيديم. در نيمه اول از حريف بهتر بوديم و توپ و ميدان را در اختيار گرفتيم اما در نيمه دوم کمي بازي از دست ما خارج شد. ما در اين ديدار اينيستا را پشت سر مسي قرا داديم تا بتوانيم از فضاهاي بدست آمده در مرکز زمين استفاده کنيم. در نيمه دوم رئال 20 دقيقه از ما برتر بود اما در ادامه با تعويض هايي که داشتيم دوباره روند بازي را در دست گرفتيم و توانستيم به گل هم برسيم.

سرمربي بارسلونا در ادامه درباره داوري مسابقه گفت : به هيچ وجه درباره داوري حرف نمي‌زنم. من هيچوقت درباره داوري صحبت نکرده ام و دوست ندارم در اين ديدار نيز صحبتي کنم.

تاتا درباره اختلاف 6 امتيازي با رئال مادريد گفت: تازه 40 درصد ليگ را پشت سر گذاشتيم و زمان زيادي تا پايان فصل باقي مانده است. اتلتيکو و رئال مادريد هر دو تيم هاي خطرناکي هستتند. اختلاف امتيازي ما از نظر رياضي هيچ سودي ندارد بلکه تنها روحيه تيم ما را بالا مي‌برد.

سرمربي بارسلونا در پايان با تمجيد از بازيکنان خود گفت: از حمايت هواداران از تيتو خيلي لذت بردم. هواداران در طول بازي حمايت خوبي از تيم ما کردند که از آنها تشکر مي کنم.

 




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)