تيموريان: مطمئن نبودم شوتم گل مي شود
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

آندرانيک تيموريان در گفت و گو با اوج، درخصوص ديدار استقلال و فولاد اظهارداشت: چند هفته اي بود که خوب نتيجه نمي گرفتيم و به برد مقابل فولاد نياز داشتيم. براي تيمي که مي خواهد قهرمان شود از دست دادن امتياز خوب نيست و ما هم امتيازات زيادي را از دست داده بوديم که خوشبختانه در بهترين زمان ممکن توانستيم فولاد را که صدرنشين است ببريم و روحيه مان بالا برود.

وي ادامه داد: بايد به فرکي به خاطر تيم خوبي که شاخته تبريک بگويم. فولاد تيمي جوان است که از اين هم بهتر مي شود. آنها واقعا ما را در آزادي اذيت کردند اما خوشبختانه باهوش بازي کرديم و زمان خوبي به گل رسيديم.

تيموريان افزود: فولادي ها هم چند بار به تير زدند و فکر مي کنم علاوه بر اينکه در خط دفاع و هافبک خوب کار کرديم خوش شانس هم بوديم. در کل استقلال در اين بازي نسبت به بقيه بازيها بهتر بود و خوشحالم که اين برد ارزشمند را کسب کرديم.

هافبک استقلال درباره اينکه آيا تيمش شانس قهرماني دارد يا نه؟ گفت: ما امسال هم مدعي هستيم. گرچه بازيکنان به خاطر فشردگي بازيها خسته هستند و نمي توانند از تمام توانشان استفاده کنند اما با تمام توان براي قهرماني استقلال مي جنگيم. ما ديگر حق باختن نداريم و در شان تيمي مثل استقلال هم نيست که پشت سر هم تساوي بياورد. حريفان سرسختي مثل پرسپوليس، تراکتورسازي، سپاهان و فولاد داريم و ديگر نبايد امتياز از دست بدهيم. هرچند که يک نيم فصل دست نخورده باقي مانده و بايد براي آن برنامه ريزي خوبي داشته باشيم.

تيموريان درباره گلي که در بازي با فولاد به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: من گاهي روي ضربات ايستگاهي و شوت از راه دور تمرين مي کنم اما آن لحظه خودم هم خيلي مطمئن نبودم توپم گل شود. از همه کساني که به من لطف دارند ممنونم. براي من مهم ترين موضوع برد استقلال و خوشحالي هواداران است. حالا اگر خودم گل بزنم يا بقيه دوستانم فرقي ندارد.

وي در پايان راجع به خوشحالي گلش افزود: خواستم علاقه ام را به هواداران نشام دهم. چيز خاصي نبود. آنها شايسته شادي هستند و اميدوارم بتوانيم در بازيهاي آينده هم باعث خوشحالي آنها شويم.

 




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)