اينيستا: نيمار و سانچس به بارسا کمک مي‌کنند
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

 

آندرس اينيستا پس از پيروزي 2 بر يک بارسلونا مقابل رئال مادريد در ورزشگاه نيوکمپ که در آن نيمار و الکسيس سانچس گل‌هاي کاتالان‌ها را به ثمر رساندند، اظهار داشت: در استعدادي که بازيکناني مانند نيمار و الکسيس سانچس دارند هيچ حرف و حديثي نيست. آنها بازيکناني هستند که به بارسلونا کمک مي‌کنند جام‌هاي مختلف را ببرد و اين همان چيزي است که همه ما مي‌خواهيم.

به گزارش تسنيم،اينيستا در ادامه به ارزيابي عملکرد تيمش برابر کهکشاني پرداخت و تصريح کرد: ما مي‌دانستيم که رئال مادريد زماني که فضاي لازم را به دست آورد تيمي بسيار خطرناک مي‌شود و به همين دليل تلاش کرديم که فضاي حرکتي بازيکنان اين تيم را محدود کنيم، به خصوص در نيمه اول. در نيمه دوم اما کمي بيشتر به مشکل برخورديم.

اخيراً اعلام شده است که اينيستا در آستانه تمديد قرارداد فعلي خود با کاتالان‌ها قرار داد. وي با تاکيد بر تمايل خود به انجام اين کار عنوان کرد: من از بودن در بارسلونا بسيار خوشحالم و مي‌خواهم بمانم. به زودي قراردادم را هم تمديد خواهم کرد.



درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)