مويس: ترجيح مي‌دهم دير ببريم تا ببازيم
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
منچستريونايتد شب گذشته (شنبه) در هفته نهم ليگ برتر انگليس در ورزشگاه اولدترافورد در شرايطي با نتيجه 3 بر 2 از سد استوک سيتي گذشت که تا دقيقه 78 بازي با نتيجه 2 بر يک از ميهمان خود عقب بود. با 2 گل از وين روني و خاوير هرناندس اما شياطين سرخ به بازي برگشتند و 3 امتياز را از آن خود کردند.

به گزارش تسنيم،ديويد مويس در کنفرانس خبري پس از بازي به شبکه تلويزوني منچستريونايتد گفت: بايد بگويم که اميدوارم اين اولين بازگشت سرآغازي براي بازگشت‌هاي بعدي در ادامه فصل باشد. من دير بردن را به شکست ترجيح مي‌دهم.

مويس افزود: فکر مي‌کنم که ما به روند رو به رشد خود ادامه داديم و همه چيز را در اين بازي امتحان کرديم. مرتکب اشتباهاتي شديم اما دروازه‌بان‌مان چند بار ما را نجات داد و در بازي نگه داشت. چندين بار هر چه زديم به در بسته خورد اما اين ما را مايوس نکرد و به تلاش‌‌مان ادامه داديم تا در نهايت کاري که بايد مي‌کرديم را انجام داديم.

مويس تصريح کرد: استوک در نيمه اول بايد گل‌هاي بيشتري به ثمر مي‌رساند اما عملکرد داويد دي‌خيا درون دروازه عالي بود. بيرون کشيدن توپ‌هاي حريف از درون دروازه تيم، کار اوست و امروز يک عملکرد خوب ديگر داشت. با اين حال متاسفم که با وجود عملکرد خوب او 2 بار دروازه ما باز شد. به عقيده من منچستريونايتد امروز بيش از اندازه توپ را لو مي‌داد و در کارهاي دفاعي نيز به اندازه کافي خوب نبود، هرچند در ادامه کار گروهي تيم براي برگشتن به بازي عالي بود.

سرمربي پيشين اورتون در پاسخ به انتقاداتي که از وي به خاطر رويکرد محتاطانه‌اش در انتخاب تاکتيک بازي‌هاي منچستريونايتد مي‌شود خاطرنشان کرد: برخي مردم مي‌گويند که من اهل ريسک کردن و ايجاد تغيير در تيمم نيستم اما من اين کار را انجام مي‌دهم. من مربي تيم هستم و مي‌خواهم که تيمم بازي‌‌هايش را ببرد. شما سعي مي‌کنيد با اعمال يکسري تغييرات خوب بر بازي تاثير بگذاريد که گاهي اين تغييرات ثمر مي‌دهند و گاهي اوقات بي‌فايده‌اند. در اين بازي خوشبختانه تغييرات‌‌مان ثمربخش بودند. عدنان يانوزاي بار ديگر به ميدان رفت و تاثيرگذار بازي کرد.

 




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)