بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
6 / 9برچسب:, :: ::  نويسنده : king-game

1cd4c485b4003aa7ab141e301cb7d8dd_L

همانطور که می‌‌دانید در هفته‌های اخیر تصاویر متعددی از تلفن‌همراه ارزان‌قیمت نوکیا یعنی لومیا ۵۲۵ منتشر شده بود، ما امروز شاهد معرفی رسمی این تلفن‌همراه ویندوزفونی هستیم. این تلفن‌همراه در ادامه‌ی نسل موفق پیشین یعنی لومیا ۵۲۰ به بازار عرضه خواهد شد.لومیا ۵۲۵ قاب‌های رنگی را حفظ کرده است که تبدیل به یکی از مشخصه‌های اصلی محصولات نوکیا شده است، هرچند تلفن‌همراه پلاستیکی اپل نیز به جرگه‌ی تلفن‌های همراه با قاب‌های رنگی پیوسته است. همچون نسل پیشین، لومیا ۵۲۵ دارای یک صفحه‌ی نمایش ۴ اینچی است. این تلفن از حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، پردازنده‌ی دو هسته‌ای S4 کوالکام، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد. دوربین لومیا ۵۲۵ فاقد فلاش است، همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ی microSD‌در آن تعبیه شده است.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی این تلفن‌همراه در دست نیست، اما وب‌سایت مربوطه نام آفریقا، خاورمیانه و آسیای میانه را به‌عنوان بازار‌های هدف درج کرده است. لومیا ۵۲۵ و ۵۲۶ از طریق اپراتور‌های تلفن‌همراه چینی به‌صورت غیرقراردادی در ماه آینده‌ی میلادی که مصادف با نیمه‌ی دوم آذرماه و نیمه‌ی اول دیماه است، با قیمت ۱۸۰ دلار عرضه خواهد شد.



هر کنسول یا سخت‌افزار جدیدی که به بازار عرضه می‌گردد، همواره به صورت طبیعی با تعدادی محصول معیوب یا حتی شکسته همراه است که این موضوع یا در کارخانه رخ می‌دهد یا در هنگام تولید قطعات. اما شما کاربر ایرانی، زمانی که  مبلغی نزدیک به دو میلیون‌ تومان را برای خرید یک دستگاه PS4‌ یا Xbox One که در آن‌ها خبری از گارانتی و تعویض دستگاه نیز وجود ندارد، خرج کنید و با کنسولی معیوب مواجه شوید، احتمالا با ناخوشایندترین خرید زندگی‌تان مواجه خواهید شد. پس با ما همراه باشید تا از گزارش‌هایی که از مشکلات اولیه‌ در دو کنسول نسل هشتمی رخ داده است، مطلع شوید. امیدواریم که شما از این خطرات در امان باشید.

ادامه مطلب ...


فیلیپس با عرضه‌ی ریش‌تراش خود به‌همراه خط لیزری برای استفاده به‌عنوان الگوی اصلاح صورت، مشکل بسیاری از آقایان را برای اصلاح خطوط ریش خود حل کرد. این ریش‌تراش ضدآب قابلیت‌های دیگری نیز دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.  فیلیپس اولین ریش‌تراش جهان را عرضه کرده که قادر است با استفاده نور لیزر محل اصلاح را به کاربر نشان دهد. این ویژگی این امکان را به شخص اصلاح کننده می‌دهد تا با کنترل بهتر دستگاه، صورت خود را بهتر اصلاح کند. ریش‌تراش جدید فیلیپس که Board Trimmer 9000 خوانده می‌شود، یک ریش‌تراش کوچک با قابلیت تنظیمات بالایی است که با بهره‌گیری از نور لیزر، امکان اصلاح کج و معوج خط ریش را کاهش می‌دهد. استفاده از نور لیزر ایده‌ای بسیار ساده است، چراکه با فعال کردن آن، نور لیزر در قالب یک خط صاف روی صورت نقش می‌بندد. اما در صورتی که در نظر دارید تا چند خط لیزری را به‌عنوان الگوی اصلاح روی صورت خود ببینید، باید بدانید که هنوز این ویژگی وجود ندارد و باید از این ریش‌تراش با یک خط لیزر، به‌عنوان یکی از ویژگی‌های برتر در زمام اصلاح استفاده کنید. علاوه بر داشتن ویژگی منحصر به‌فرد آن، ریش‌تراش فیلیپس به صورت ضدآب طراحی و تولید شده است که شما را قادر به استفاده از آن در زیر دوش می‌کند. باتری این ریش‌تراش به زمانی معادل با 60 دقیقه برای شارژ شدن نیاز دارد و می‌توان از آن برای 60 دقیقه نیز استفاده کرد. همچنین علاوه بر موارد ذکر شده، این ریش‌تراش به‌همراه لوازم جانبی دیگری نیز عرضه می‌شود که از جمله‌ی آن می‌توان به برس تمیز کننده و شانه‌ی ریش اشاره کرد. علاوه بر تمام ویژگی‌های اشاره شده، می‌توان با استفاده از قفل تعبیه شده، ارتفاع تیغ اصلاح را تعیین کرد و نشان‌دهنده‌ی میزان باتری نیز، زمان اتمام باتری دستگاه را نمایش می‌دهد. می‌توان ریش‌تراش جدید فیلیپس ر با دو سال گارانتی به قیمت 99.99 دلار تهیه کرد.

دستگاه‌های نکسوس همیشه به خاطر دریافت سریع نسخه‌های بروزرسانی اندروید مورد تحسین کاربران بوده‌اند. چند دستگاه اخیر نکسوس همواره به سرعت نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت نموده‌اند. تا کنون هیچ‌یک از دستگاه‌های اندرویدی زودتر از نکسوس‌ها بروزرسانی نشده‌ بودند، اما اخیرا پس از ارائه اندروید کیت‌کت موتورولا Moto X نسخه Verizon زودتر از نکسوس 4 این بسته بروزرسانی را دریافت کرد. بالاخره امروز بروزرسانی OTA به اندروید جدید، برای نکسوس 4 گوگل و ال‌جی رسید. کاربران این گوشی حالا می‌توانند طعم شکلاتی و شیرین کیت‌‌کت را روی دستگاه خود تجربه کنند. پس از دریافت این بروزرسانی، تمام قابلیت‌های کیت‌کت مثل شماره‌گیر بهبودیافته، عملکرد سریع‌تر، نوارهای وضعیت و ناوبری شفاف و بسیاری موارد دیگر بهره‌مند خواهید شد. اگر تا کنون این بروزرسانی را برای دستگاه خود دریافت نکرده‌اید به منوی Settings رفته و گزینه Check for updates را انتخاب نمایید. اگر اتفاقی نیفتاد کمی صبور باشید و دکمه پاک کردن اطلاعات برای Google Services Framework را فشار ندهید. فقط صبور باشید تا بسته بروزرسانی خود را دریافت نمایید. در صورتی که نکسوس 4 دارید و این بسته را دریافت نموده‌اید، در بخش نظرات تجربه خود را با ما و زومیتی‌های عزیز در میان بگذارید.

با نزدیک شدن به انتهای سال 2013 میلادی، کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری، پرده از آخرین دستاوردهای خود برمی‌دارند تا سال آینده میلادی با محصولاتی قوی‌تر به بازار وارد شوند. کوالکام نیز دیروز پرده از آخرین چیپ خود، Snapdragon S805 برداشت. در ادامه ویژگی‌ها و امکانات این چیپ را بررسی می‌کنیم. با

ادامه مطلب ...


مایکروسافت از چند ماه پیش کمپین گسترده‌ای را با نام Scroogled آغاز نمود و در آن تلاش کرد تا سرویس‌های مختلف گوگل را محکوم به انحصار طلبی و شکستن حریم شخصی کاربران کند. در تازه‌ترین اقدام مایکروسافت در کمپین Scroogled این کمپانی نسبت به تهیه ماگ و تی‌شرت‌هایی با شعارهای تند ضد گوگلی کرده است. حال گوگل در پاسخ به اقدام اخیر مایکروسافت اینچنین پاسخ داده است: اقدام اخیر مایکروسافت جای تعجب نداشت. چراکه رقابت در فضای محصولات پوشیدنی در حال گرم شدن است. گوگل با این پاسخ هوشمندانه خود به این موضوع اشاره کرده که درست در زمانی که مایکروسافت در حال فروش تی‌شرت‌های ضد گوگلی است، گوگل سخت در تلاش است تا عینک هوشمند خود را که به نوعی یک کامپیوتر پوشیدنی است، روانه بازار کند. به این ترتیب گوگل به مایکروسافت با کنایه گفته است که به جای فروش تی‌شرت بهتر است به دنبال کسب جایگاهی از بازار در حال شکل گرفتن، ابزارهای پوشیدنی مانند ساعت هوشمند یا عینک‌ها، کلاه و غیر باشد.

6 / 9برچسب:وداع با winamp, :: ::  نويسنده : sadegh
Winamp یاد‌آور خاطرات بسیاری برای نسل ما است. نرم‌افزاری با امکانات بسیار و پوسته‌های رنگارنگ برای همه‌ی سلایق که از همه‌ی کاربران دلربایی می‌کرد. اما با ورود انواع پخش‌کننده‌های موسیقی به بازار و رخت بستن سنت گوش دادن به موسیقی از رایانه‌های شخصی، Winamp نیز کنج عزلت برگزید تا با نواختن نغمه‌های غمگین، ساز جدایی را کوک کند. Winamp نه فقط یک نرم‌افزار پخش‌کننده‌ی موسیقی، بلکه مفهومی سرشار از خاطرات نوستالژیک نسل من است.

ادامه مطلب ...


توسعه‌دهندگان نرم اف همانطور که در تصویر اصلی مشاهده می‌شود، این سیستم عامل iOS اپل است که بر روی یک نوکیا N900 با موفقیت به اجرا در آمده است. اما این پورت به هیچ وجه قرار نیست هیچ یک از المان‌های رابط کاربری مخصوص اپل را در سیستم عامل OS x یا iOS با خود به همراه داشته باشد و همچنین در حال حاضر نمی‌تواند به عنوان یک سیستم عامل کامل به همراه رابط کاربری تلفن‌های آيفون به اجرا در بیاید. ولی این سیستم مزایای بسیاری از هسته‌های سیستم اپل را با خود در دیگر دستگاه‌ها همراه می‌آورد. بعضی از قابلیت‌های سخت‌افزاری که این سیستم ارائه کنید، عبارت هستند از: ARM RealView Emulation Baseboard (ARMPBA8_ALT) ARM RealView Platform Baseboard for Cortex-A8 (ARMPBA8) Texas Instruments OMAP3530 (BeagleBoard/BeagleBoard xM) (OMAP3530) Texas Instruments OMAP3430 (Nokia N900) (OMAP3430_RX51) Texas Instruments AM335x (BeagleBone/BeagleBone Black) (OMAP335X) این بدین معنا نیست که اپل در آینده، نسخه کامل iOS را  برای دیگر دستگاه‌های غیر اپلی لایسنس می‌کند. همچنین قرار نیست که سیستم عامل اپل به طور کامل بر روی هیچ دستگاه دیگری به غیر از دستگاه‌های اپل پورت شود. اما این کارفواید بسیاری نیز دارد. در واقع این پورت، به تولیدکنندگان نرم افزاری این اجازه را می‌دهد تا قابلیت‌هایی که هسته iOS دارد را در اختیار دیگر سخت‌افزارها قرار دهند و از بخش هایی از آن استفاده نمایند. به نوعی می‌توان از این موضوع، به عنوان موفقیتی برای پورت قابلیت‌های سیستم عامل iOS  بدون رابط کاربری‌اش به سیستم‌های غیر اپلی نام برد که در آینده می‌تواند زمینه ساز امکانات بیشتری در این دستگاه‌ها باشد. زاری Wincom موفق به انتقال یا به عبارتی پورت کردن المان‌ها و قابلیت‌های هسته سیستم عامل iOS بر روی یک سخت افزار غیر اپلی شدند. این هسته که با نام XNU Kernel شناخته می‌شود همان چیزی است که اپل یک دهه است که از آن برای توسعه سیستم عامل OS X و iOS استفاده می‌کند. اما این  پورت سیستم عامل به چه معناست و چه کاربردی دارد؟ در ادامه مطلب پاسخ این سوال را به شما نشان خواهیم داد.

ادامه مطلب ...


دليل قهقهه هاي ناگهاني فردوسي پور در برنامه 90 مشخص شد يك كارشناس داوري به قصد مچ‌گيري از اصفهانيان پيامكي براي مجري برنامه 90 فرستاده كه موجبات خنده وي را فراهم كرده است. به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، در برنامه 90 شب گذشته رضا غياثي، كارشناس داوري و محسن تركي در طول مناظره شان با فريدون اصفهانيان، بارها مطالبي در خصوص جاسوسي يك عضو كميته داوران در جلسات مشورتي براي انتخاب داوران و به تمسخر گرفتن اصفهانيان در برنامه هاي تلويزيوني عنوان كردند كه نشان مي داد يكي از اعضاي اين كميته محور اصلي تمام مناقشات به وجود آمده در داوري است.با وجود اينكه هر دوي آنها بارها در پاسخ به كنايه فردوسي پور مبني بر اينكه فرد مورد نظر مسعود مرادي است جواب رد دادند، اما واقعيت حرف هايي بود كه آنها در پشت صحنه و روزهاي قبل به خيلي‌ها گفته بودند.   رمزگشايي از اين صحبت‌ها نشان مي دهد اشاره فردوسي پور به مسعود مرادي به عنوان متهم اصلي اين مناظره درست بوده است. گويا محسن تركي به يكي از كارشناسان مطرح داوري گفته در مصاحبه اي كه گفته بودم بخواهم حرف بزنم با خاك يكسان‌شان مي‌كنم، منظورم مسعود مرادي بوده است.   يكي از اتفاقات جالب پشت صحنه برنامه 90 هم زماني رخ داد كه اصفهانيان مدعي شد به عنوان يك داور بين‌المللي به زبان انگليسي مسلط است.   يكي از كارشناسان داوري در همان زماني‌كه فردوسي‌پور در حال صحبت با اصفهانيان بوده به گوشي فردوسي‌پور پيامك مي‌زند: «براي اينكه دروغش ثابت شود از اصفهانيان بخواهيد به دلخواه يك جمله به انگليسي بنويسد!»

واکنش رئیس جمهور به اظهارات فردوسی پور رئیس جمهور کشورمان گفت: «عده ای می گویند روحانی مچکریم ولی به ما ارتباطی ندارد.» به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه این هفته خود، پس از ذکر موفقیت های فوتبال ساحلی و والیبال از موفقیت تیم هسته ای هم یاد کرد و با لحن خاصی خطاب به رئیس جمهور گفت کلا مچکریم.   حسن روحانی شب گذشته در مصاحبه زنده تلویزیونی با مردم کشور صحبت کرد تا گزارشی از کارهای 100 روز گذشته اش ارائه کند.   رئیس جمهور وقتی در مورد شادی مردم حرف به میان آمد گفت: «ما که برای ورزش کاری نکردیم. همین که سیاست را از ورزش جدا کردیم خودشان موفق شدند. نگاه کنید موفقیت های فوتبال ساحلی، والیبال و بسکتبال. مگر ما کاری کردیم؟ حالا عده ای می گویند روحانی مچکریم ولی به ما ارتباطی ندارد.»   مجری برنامه که حدس زد دکتر روحانی منظورش برنامه 90 شب گذشته است که فردوسی پور در آن گفته بود کلا مچکریم، از روحانی پرسید: «شما هم نود می بینید؟» روحانی هم گفت: «گاهی نگاه می کنم.»

5 / 9برچسب:, :: ::  نويسنده : عمو علی

"سبک زندگی مدرن شهری" و "مشکلات سلامتی" دست در دست هم مشغول قدم زدن هستند! نشستن روی یک صندلی و تمام روز کار کردن در محل کار یا نشستن پشت فرمان ماشین نتیجه ای غیر از عدم تحرّک و چاقی به همراه نخواهد داشت.

که البته اگر حجم زیادی از استرس روزانه نیز به آن اضافه شود، می تواند منجر به بیماری های قلبی، دیابت و خیلی بیماری های دیگر شود.

به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی بازی های المپیک زمستانی 2014، سازمان olympic change اقدام به نصب دستگاه های غیر متداول فروش بلیط مترو کرده است. نحوه پرداخت هزینه بلیط تنها مقداری متفاوت است: بشین-پاشو!

اگر می خواهید به رایگان از مترو مسکو استفاده کنید می بایست در مدّت زمان دو دقیقه سی بار حرکت بشین-پاشو را در مقابل دستگاه انجام دهید.

اگر چه همچنان دستگاه های معمولی فروش بلیط (۰.۹۲ دلار قیمت بلیط تک سفره) برای افرادی که قادر به بشین-پاشو نیستند یا شاید فقط علاقه ای به انجام این کار نداشته باشند، در ایستگاه ها به کار خود ادامه می دهند.

علاوه بر بحث تبلیغات، این ابتکار یک روش خوب و مفرّح برای تحریک مردم به ورزش کردن و حتی راهی برای به وجود آوردن فاصله ای بین افراد و زندگی روزمره آنها است.

المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در شهر سوچی روسیه از ۱۸ بهمن ۹۲ آغاز و تا ۴ اسفند ادامه خواهد داشت.



5 / 9برچسب:, :: ::  نويسنده : عمو علی

با معرفی Galaxy Round سامسونگ پا به عرصه جدیدی از دنیای موبایلی گذاشته است، به دنبال آن LG نیز وارد این دنیای جدید شد و رقابت را برای سامسونگ سخت کرد. اما به نظر نمی‌آید که سامسونگ مانند تجربه‌های گذشته خود چندان موفق در این عرصه ظاهر شده باشد.

 

بر طبق آمار و ارقامی که منتشر می‌شود این گوشی خمیده سامسونگ به هیچ وجه موفق نبوده است، اما اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد وضعیت بدتر از این چیزها است، این گزارش می‌گوید که سامسونگ از زمان ارائه این گوشی تنها 10000 هزار عدد از این گوشی را فروخته است.

 

 

دو دلیل برای این فروش کم حدس زده می‌شود، اول اینکه این گوشی در تمام مارکت‌ها حضور ندارد و دوم این که این صفحه نمایش خمیده چیزی نیست که همه انتظار آن را داشتند و بتواند حس کنجکاوی افراد را برانگیزد و آن ها را متقتعد کند تا پول خود را برای خرید این گوشی خرج کنند.

 

بنابراین به نظر می‌رسد که سامسونگ در نسل بعدی این گوشی باید علاوه بر این که در مورد قیمت فکری می‌کند باید در مورد به کار گیری خلاقیت بیشتر در این گوشی نیز فعالیت خو را بیشتر کند، به علاوه باید مارکت گوشی را نیز گسترش دهد و فقط در کشور خود این گوشی را به فروش نرساند.

 



درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)