بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

بنا بر اخباری که از سوی وب سایت Kotaku منتشر شده است، شعبه ی کانادا Electronic Arts در حال ساخت یک بازی Open World است و مبتنی بر شایعاتی که طی ماه های گذشته مطرح شده بود، این استودیو در حال ساخت Star Wars بعدی است که قرار است یک بازی Open World باشد. به گزارش این وب سایت، EA Canada طی یک آگهی استخدام به دنبال یک کارگردان انیمیشن با تجربه برای سرپرستی این بخش از یک بازی اکشن open world است.



ادامه مطلب ...


سال گذشته بازی Rayman Jungle Run یک موفقیت کاملا چشمگیر بود.این بازی شامل تمام نکاتی که شما به دنبال آن هستید،مثل نحوه بازی عالی،مشخصات بصری خوب و کنترل‌ها و موزیک عالی می‌شد.

 

طبیعتا با چنین پیشرفتی،Ubisoft تصمیم گرفت که این روال را ادامه دهد و نسخه بعدی این بازی را منتشر کند.

 

Rayman  جدید به همراه به روز رسانی کارکتر‌ها و مشخصات بصری در کنار مراحل جدید و قابلیت‌های جدید بسیار به عنوان یک موفقیت دیگر به شمار می‌رود.حال باید ببینیم که این نسخه چقدر با مدل قبلی تفاوت دارد.



ادامه مطلب ...


تمایل به خرید گوشی‌های موبایل هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود، دیگر مانند چند سال قبل افرد یک گوشی موبایل را برای چند سال نگه نمی‌دارند و بسیاری با ورود یک گوشی جدید به بازار در فکر عوض کردن گوشی موبایل خود هستند. این موضوع نه تنها در کشور ایران بلکه در تمام دنیا همه گیر است.

 

به گزارش جی اس ام موسسه تحلیلگر IDC گزارش داده است که در سال 2013 بیش از 1 میلیارد گوشی هوشمند به فروش می‌رسد. این میزان رشد در حدود 40 درصد بیشتر از سال گذشته است. به گزارش این موسسه بازارها در حال اشباع شدن هستند.

 

این موسسه اشاره می‌کند که رشد آینده مارکت گوشی‌های موبایل در سال‌های بعدی به علت گوشی‌های موبایل ارزان قیمت خواهد بود که بیشتر مربوط به مناطق آسیا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا است.

 

یکی از علت‌های افزایش فروش گوشی‌های موبایل کاهش قیمت این گوشی‌ها به طور پی در پی است. بر طبق گزارش این موسسه میانگین قیمت گوشی‌های هوشمند در سال 2013 337 دلار خواهد بود که نسبت به قیمت 387 دلاری سال گذشته کاهش داشته است، در سال 2017 گفته می‌شود که این قیمت به 265 دلار خواهد رسید.



زمانی اپل سلطان مطلق قلمرو تلفن های هوشمند به شمار می رفت. استیو جابز با تاجی که بر سر داشت، قوانین مطلوب خودش را وضع می کرد و کاربران نیز به ناچار باید از آنها پیروی می کردند.

 
اگر چه اپل فرمانروای بدی برای سرزمین تلفن های هوشمند نبود، اما ذات تنوع طلب و آزادی خواه کاربران، دست تقدیر را به نوعی دیگر رقم زد.
 
گوگل و آدم آهنی سبزش معادلات را بر هم زدند. اندروید روز به روز بزرگتر شد و حتی اعلام جنگ اتمی از سوی جابز هم نتوانست مانعی بر سر راه سیستم عاملی باشد که کاربران آن را صدای آزادی می دانستند.
 

 

برای مشاهده ی این مقایسه به ادامه ی مطالب بروید



ادامه مطلب ...


Pheed جدیدترین شبکه اجتماعی است که پا به دنیای اجتماعات آنلاین گذاشته است و می خواهد تغییری اساسی در زندگی اینترنتی کاربران به وجود بیاورد. این شبکه تلفیقی از فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و تامبلر است.

به طور خلاصه باید گفت Pheed نوعی شبکه اجتماعی است و کاربران می توانند عکس، ویدئو، متن و فایل های صوتی را با یکدیگر با اشتراک بگذارند. به گزارش فوربس، فید نخستین شرکتی است که سیستم پرداخت پول برای هر بازدید در گوشی های موبایل را عرضه کرده است. این کمپانی در سال 2012 میلادی شکل گرفت و در 12 نوامبر سال 2012 اپلیکیشن خود را به طور رسمی معرفی کرد.



ادامه مطلب ...


منتقدین سینمایی نشریه گاردین و آبزرور در گزارشی به بررسی ۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی سینمای جهان پرداخته‌اند که اکثر آنها در زمره پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما و هالیوود قرار گرفته‌اند. این ده فیلم و ابرقهرمان برگزیده را بهتر بشناسید و تصاویرشان را مرور کنید.



ادامه مطلب ...


سیستم عامل اندروید از لحاظ آزادی در عمل و شخصی سازی توسط کاربران در بالاترین سطح نسبت به سایر پلتفرم های این حوضه قرار می گیرد. گزینه های فراوانی که در اختیار شما قرار دارد تقریبا امکان انجام هر کاری به شما می دهند؛ حتی اورکلاک کردن پردازنده دستگاه و افزایش سرعت آن!!!



ادامه مطلب ...


نارنجی: تا همین چند سال پیش، صفحه کلیدهای QWERTY اوج خلاقیت تلفن های رده بالای بازار به حساب می آمدند و به نوعی امکان ویژه به شمار می رفتند، اما ناگهان ورق برگشت. برای شما عجیب نیست که چطور این صفحه کلیدهای محبوب از تلفن های هوشمند بازار رخت بر بستند و می روند تا برای همیشه محو شوند؟


 
در ادامه با ما باشید تا به دلایل احتمالی این تغییر رَویه، نگاهی گذرا بیاندازیم.

 



ادامه مطلب ...


پس از سالها که فرنچایز محبوب و باریشه ی Need For Speed به خاطر اشتباهات EA در دست انداز افتاده بود به نظر می رسد در چند سال اخیر این فرنچایز که هرساله منتشر میشود به ثبات نسبی رسیده باشد اما با فرار از ریشه ها! مشکل من هم دقیقا با ریبوت Most Wanted  که پارسال منتشر شد همین مسئله بود که علی رغم اینکه بازی خوبی بود با هیچ متر و معیاری یک NFS نبود. امسال سال خاصی برای NFS محسوب میشود چراکه برای اولین بار استدیوی تازه تاسیس Ghost games که اصلا برای ساخت NFS تاسیس شده است سکان هدایت این فرنچایز را به عهده گرفته است. انتظار میرفت امسال با یک تجربه ی متفاوت با طعم شیرین نوستالژی سری NFS را تجربه کنیم اما حضور پر رنگ کرایتریون در پروسه ی ساخت بازی خیلی زود باعث رنگ باختن این انتظارات شد . در ادامه ی نقد به نقد و بررسی دستپخت Ghost games با انجین فراست بایت ۳ خواهیم پرداخت.

 



ادامه مطلب ...


 تتلو یه آهنگ جدید داده البته دزدیه{یکی یواشکی دزدیده}

اسمش هست من  از لینک زیر دانلود کنید:

http://dl.rap3da101.com/music/Amir%20Tataloo%20-%20Man%20(128)%20[Rap3da].mp3



ترفندهای شب امتحــان برای رسانـدن نمـره به لب مرز ترفندهای شب امتحــان برای رسانـدن نمـره به لب مرز جان به جان تان بکنند، باز هم "شب امتحان خوان" هستید! ........

به ادامه ی مطالب بروید 



ادامه مطلب ...


مجری تلویزیون :مردم می‌پرسند پشت دوربین هم چادری هستید مژده لواسانی که این شب‌ها برنامه نسبتا جنجالی "کافه سوال" را اجرا می‌کند، از باورهای مذهبی‌اش و پوشش چادر می‌گوید و گلایه‌هایی دارد از مجریانی که با تظاهر به آنچه نیستند مردم را بی‌اعتماد کرده‌اند



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)