بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود رئال مادرید، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن/ بانوی پیر سرانجام رنگ پیروزی را دید خبرگزاری تسنیم: پنجمین هفته بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شبی پرگل با ثبت اولین پیروزی یوونتوس، و صعود تیم‌های رئال مادرید، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن به مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید.

ادامه مطلب ...


اتهام جدیدي که به قلعه نویی وارد شد از باشگاه استقلال شنیده می شود که سرمربی این تیم نمي‌خواهد جانشين جباري را جذب کند. به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در نيم فصل اول رقابت‌هاي ليگ برتر استقلال يک مشکل بزرگ داشت. جدايي جباري سبب شده بود تا اين تيم در ميانه ميدان مشکلات بزرگي را تجربه کند و به همين دليل بود که فرصت مناسبي در اختيار مهاجمان قرار نمي‌گرفت.   استقلال پلي‌ميکر نداشت و اين موضوع سبب شد تا در اکثر بازي‌ها ميانه ميدان را به حريف واگذار کند و نتواند دستورات تاکتيکي را به خوبي در زمين پياده سازد اما اين که چرا امير قلعه‌نویي‌ در نقل و انتقالات نيم فصل به دنبال جذب يک بازيکن مناسب در خط هافبک نيست که بتواند مشکل تيم را برطرف کند، سئوالي است بي‌پاسخ.   در همين خصوص شنيده‌هاي ما از درون تيم حاکي از اين موضوع است که برخي اعتقاد دارند سرمربي آبي‌پوشان علاقه چنداني به جذب جانشين جباري ندارد تا شايد به اين شکل ثابت کند جدايي مجتبي چه ضربه بزرگي به او و تيمش وارد کرده است.   در همين خصوص گفته می شود سرمربي آبي‌پوشان اقدام به جذب دو مهاجم کرده تا در نيم فصل دوم مشکلي بابت خط حمله نداشته باشد و با اين تحليل روبه‌رو نشود که تيمش بيش از اندازه به فرهاد مجيدي وابسته بوده است.   قلعه‌نویي‌ ترجيح مي‌دهد در خط هافبک از همين نيروهاي کنوني خود استفاده کند يا در نهايت يک بازيکن خارجي را به خدمت بگيرد ولي با اين عمل خود جاي خالي جباري در خط هافبک تيم را به هواداران نشان بدهد.   البته سرمربي آبي‌پوشان چند وقت پيش مدعي شده بود که ايمان باصفا جانشين خوبي براي جباري است که از همين حالا مي‌شود پيش‌بيني کرد که چنين امري محقق نخواهد شد.   از باشگاه استقلال خبر مي‌رسد که قلعه‌نویي‌ حتي نام هافبک‌هايي که مي‌توانند تا حدود زيادي مشکل تيم را برطرف کنند را هم به مسئولان نداده و فقط خواستار جذب مبعلي شد که آن هم با مخالفت مسئولان استقلال خوزستان نتوانست آبي‌پوش شود.

یک هوادار از شدت خوشحالی غش کرد!/ میلانی‌ها شوکه شدند یک خانم هوادار میلان که برای استقبال از اعضای تیم ستارگان میلان به فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بود، از شدت خوشحالی غش کرد. به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم؛ پس از ورود اعضای تیم ستارگان میلان به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) هوادارانی که برای استقبال آمده بودند، به شدت میلانی‌ها را تشویق کردند. * پائولو مالدینی و گنارو گتوسو 2 بازیکنی بودند که بیشتر از سایر بازیکنان ستارگان میلان از سوی هواداران حاضر در فرودگاه تشویق شدند. * مسافران خارجی که در فرودگاه امام خمینی (ره) بودند، از هیجان و خوشحالی هواداران ایرانی میلان که برای استقبال آمده بودند تعجب کرده و از این صحنه‌ها فیلمبرداری می‌کردند. * عده‌ای از هواداران پس از دیدن بازیکنان مورد علاقه خود اشک شوق ریخته و عنوان می‌کردند امشب بهترین شب زندگی‌شان است! * یک خانم هوادار که برای استقبال از اعضای تیم ستارگان میلان به فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بود، از شدت خوشحالی دیدن بازیکنان میلان از حال رفت و غش کرد. * میلانی‌ها از مواجهه با افراد حاضر در فرودگاه و استقبالی که به عمل آمده بود، متعجب و شوک زده شدند. * اعضای تیم ستارگان میلان با اسکورت پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) را ترک کردند و با یک دستگاه اتوبوس به سمت هتل آزادی رفتند.

یکی از بازی هایی که مقرر است طی زمان محدودی در انحصار پلتفرم های مایکروسافت باشد، روز گذشته در توسط سازمان رده بندی سنی کشور برزیل برای PS4 لیست شد! این در حالی است که Plants vs Zombies: Garden Warfare در حین معرفی اش در E3 2013 یک بازی انحصاری زمانی نام گرفت که فقط پلتفرم های PC / X360 / XONE مقصدش خواهد بود.



ادامه مطلب ...


کنسول های نسل بعد منتشر شدند و وبسایت معتبر Eurogamer و Digital Foundary شروع به مقایسه ی عناوین مولتی پلتفرم بر روی این دو کنسول کرده اند.اما این بار نوبت به عنوان Call Of Duty:Ghosts می رسد که این منبع معتبر شروع به مقایسه ی آن بر روی دو پلتفرم Ps4 و Xbox One کرده است.



ادامه مطلب ...


Assassin’s Creed Liberation HD برای Xbox Live در ۱۵ ژانویه امروز کمپانی یوبیسافت اعلام کرد که نسخه ی Xbox 360 بازی Assassin's Creed Liberation HD در تاریخ ۱۵ ژانویه سال آینده منتشر خواهد شد.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. این نسخه از این بازی درون Xbox Live Arcade در تاریخ ۱۵ ژانویه منتشر خواهد شد.بازی Assassin's Creed Liberation HD یک نسخه ی پیشرفته تر از نسخه ای است که در سال ۲۰۱۲ برای PS VITA منتشر شد و برای PlayStation 3 نیز بر روی PlayStation Network در روز ۱۴ ژانویه قرار خواهد گرفت و نسخه ی PC آن نیز مانند نسخه ی Xbox 360 در روز ۱۵ ژانویه منتشر میشود.قیمت آن نیز ۱۹٫۹۹ دلار میباشد.این نسخه از بازی دارای داستان و کاراکتر هایی مشابه است که دارای قابلیت های بیشتری و مرحله های بیشتری و گرافیک بهتری و اضافات دیگری خواهد بود.یکی از کارگردانان این بازی نیز گفته بود که این بازی بر پایه ی نظرات کاربران در حال ساخت است.

طبق پیش بینی های صورت گرفته، هزینه تبلیغاتی سامسونگ در پایان سال ۲۰۱۳ به رقم خیره کننده ۱۴ میلیارد دلار خواهد رسید که بیش از تولید ناخالص داخلی هر یک از دو کشور نروژ و ایسلند است.

 



ادامه مطلب ...


در ماه های گذشته سرویس ایمیل کمپانی Yahoo برای امنیت بیشتر کاربرانش تایید هویت توسط شماره تلفن همراه را به موارد مورد نیاز در ثبت نام های جدید اضافه کرده است ، که در لیست پیش شماره های کشور ها ایران در بین آنها نیست.صاحبان این شرکت به بهانه مشکلات سیاسی ، ملت ایران را از استفاده از این سرویس ها محروم کرده اند ، اما ایرانی همیشه راهی برای عبور از مشکلات پیدا می کند .


yahoo mail

 



ادامه مطلب ...


 نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس یکی از اصلی ترین نمایشگاه های خودرو در ایالت متحده آمریکا است. در نمایشگاه امسال شرکت های بزرگ خودروساز، محصولات جدید یا طراحی های نوینی را به نمایش گذاشته بودند. از جمله می توان به کانسپت مرسدس Gran Turismo اشاره کرد. برای آشنایی با برترین های این نمایشگاه با ما همراه باشید.



ادامه مطلب ...


ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ، ﺳﺮﻣﻮ ﺑﺰﺍﺭﻡ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺷﺐ ﺍﻭﻝ ﻗﺒﺮﻡ ﺑﺸﻪ ﺍﻭﻥ ﻧﮑﯿﺮ ﻭ ﻣﻨﮑﺮ ﻫﻢ ﺳﻮﺍﻻﺷﻮﻧﻮ ﺍﺯ ﺑﺨﺶ ﺍﻧﺘﮕﺮﺍﻝ ﻣﯿﺪﻥ :|

وبسایت معتبر Kotaku در چند روز اخیر مقایسه ی جالبی را انجام داده است و مدت زمان نصب عناوین مختلف را بر روی دو کنسول Ps4 و Xbox One را مورد مقایسه قرار داده است.نکته ی جالبی که گفته شده این می باشد که نصب بازی ها بر روی Ps4 در عرض چند ثانیه ولی در Xbox One بالای چند دقیقه طول می کشد!

گفته شده است که برای نصب بازی ها بر روی Xbox One قبل از آن شما باید یک دانلود اجباری را انجام بدهید. شما می توانید این آپدیت ها را در Ps4 در پیش زمینه انجام بدهید و برخی اوقات برای شروع یک بازی بر روی Xbox One به ۱۵ دقیقه زمان احتیاج خواهید داشت!

این مدت زمان برای نصب بازی ها می باشد و زمانی که بازی ها نصب بشوند هردوی آنها به صورت همزمان بالا می آیند.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)