بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

شورلت قصد دارد تا برنامه‌ی «Siri Eyes Free» اپل را که هم اکنون بر روی مدل‌های کوچک اسپارک و سونیک در دسترس هستند، بر روی مدل‌های بیشتری ارائه دهد.

 

 
 

 


ادامه مطلب ...


بی‌پولی باشگاه استقلال در نیم فصل نقل و انتقال باعث شد تا یکی دیگر از گزینه‌های آبی‌پوشان نیز در آستانه عقد قرارداد با تراکتورسازی قرار بگیرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جاسم کرار، هافبک عراقی سابق استقلال یکی از گزینه‌های آبی‌پوشان برای جذب در نیم فصل بود اما شرایطی که این هافبک که اکنون در لیگ عراقی بازی می‌کند، برای استقلالی‌ها گذاشت به قدری سخت و گران بود که آنها مجبور شدند پیشنهاد خود را پس بگیرند.  
 
کرار اکنون در آستانه حضور در تیم تراکتورسازی تبریز است و بر اساس شنیده‌های ما از منابع آگاه در صورت توافق نهایی تا هفته آینده برای عقد قرارداد اقدام می‌کند.  
 
 


مجید غلام نژاد به تیم فوتبال استقلال پیوست.

ادامه مطلب رابخوانید


ادامه مطلب ...


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز؛ جواد خیابانی در سال روز حماسی ترین و زیباترین خاطره فوتبال ملی ایران و زیباترین گزارش یک مسابقه فوتبال بعد از عصر طلایی استاد بهمنش ، به باکس گزارش بازی ورزشگاه ازادی رفت. او گزارشگر بازی استقلال و  گسترش فولاد بود . تلاش جواد برای ماندن در اوج ، همچنان ستودنی است اما دیگر او آن تمرکز 16 سال پیش را ندارد که این در ذات آدمی است. سن که بالاتر می رود ، انگیزه کم می شود و هزار اتفاق دیگر.

او که خداداد عزیزی با هیجان می گفت لقب تاریخی « غزال تیزپا» را از این گزارشگر سخت کوش هدیه گرفته و تا ابد برایش ماندگار شده است ، اما دیگر آن جواد قدیم نیست. این قدر پر اشتباه که به پژمان نوری بگوید محمد نوری ، میرشاد ماجدی را ایمان عالمی بنامد. بگوید مهرداد اولادی که از قائمشهر به پرسپولیس آمده و سال هایی متوالی در این تیم بازی کرده و بعد ترانسفر شده ، از ملوان چهره شده است و از همه بدتر رسول خطیبی 35 ساله را هم نسل با قلعه نویی 50 ساله بداند. قلعه نویی که در سال 1376 از فوتبال خداحافظی کرده است. یعنی همان سالی که رسول تازه داشت در رده بزرگسالان فوتبال ایران چهره می شد!

جواد به سرعتی باور نکردنی از روزهای اوجش فاصله می گیرد و خاطرات شیرین همه علاقمندانش را خدشه دار می کند. اصلا کاش او هم به خداحافظی در اوج فکر می کرد.



ایکس باکس وان در 13 کشور جهان همراه با جشنی بزرگ عرضه شد و همانند پلی استیشن 4 توانست در طی 24 ساعت از فروش 1 میلیونی بگذرد.

نارنجی: مدت زمان بسیاری فرصت دارید تا از بین کنسول های نسل بعد با توجه به سلیقه و بودجه تان یکی را برگزینید اما در اثنای انتظار برای شکسته شدن قیمت ها توسط فروشندگان و خرید کنسول با قیمت اصلی که شاید معادل یک تلفن هوشمند باشد، می توانید راه آشنایی بیشتر با کنسول ها را در پیش گرفته و حسابی آماده شوید.



ادامه مطلب ...


خلعتبری: از جو تبریز نمی ترسیم/ با نیمکت نشینی مشکلی ندارم مهاجم پرسپولیس گفت: از جو تبریز نمی ترسم، هرچند بازی سختی است ولی آ‌نقدر تجربه دارم که تحت تأثیر چنین بازیهایی قرار نگیرم. محمد رضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پیش از این با تیم سپاهان به تبریز رفتم و با جو این شهرو مردم فوتبال دوستش آشنا هستم ،‌ من بازیکن بی تجربه‌ای نیستم که تحت تأثیر این بازیها قرار بگیرم. البته اعتراف میکنم جو ورزشگاه یادگار امام سنگین است. وی درمورد تیم ملی گفت: برخلاف برخی اخبار از نیمکت نشینی ناراحت نیستم. چرا که به تصمیم مربی احترام می گذارم، این تصمیم کی روش بود و به هیچ وجه وارد این بازی ها نمی شود. خلعتبری ادامه داد: وضعیت خوبی دارم و در تیم ملی و چه در باشگاهی تحت فرمان مربیان هستم و هر زمان صلاح بدانند برایشان به میدان خواهم رفت. از نیمکت نشینی ترسی ندارم چرا که مربیانم را می شناسم و به تاکتیک ها و تفکراتشان احترام می گذارم.

نام کریمی در فهرست 18 نفره تراکتورسازی کادرفنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نام علی کریمی را در فهرست 18 نفره این تیم برای دیدار با پرسپولیس قرار داد. به گزارش مهر، سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان، علی کریمی به دیدار حساس تیم تراکتورسازی برابر پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر رسید. این هافبک تکنیکی که ملقب به جادوگر فوتبال آسیا است و ابتدای فصل جاری لیگ برتر از پرسپولیس به تراکتورسازی پیوست، در بازی برگشت این تیم تبریزی برابر تیم سابقش حضور خواهد داشت. البته نام علی کریمی در فهرست 18 نفره تراکتورسازی برای بازی با پرسپولیس قرار گرفته و اینکه او در این بازی به میدان خواهد رفت، بستگی به نظر مجید جلالی دارد. کریمی بدلیل مصدومیت کهنه خود در تمرینات چند روز گذشته تراکتورسازی غایب بوده اما روز پنجشنبه در کنار سایر بازیکنان تیمش آخرین تمرین قبل از رویارویی با پرسپولیس را انجام داده است.

درگيري فيزيكي بازيكنان پس از ديدار پرسپوليس و تراكتور بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پایان مسابقه به صورت سیدجلال حسینی سیلی زد. به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، پس از سوت پایان مسابقه مرتضی اسدی بازیکن تراکتورسازی با سیدجلال حسینی درگیری فیزیکی پیدا کرد و اسدی سیلی به گوش سیدجلال زد.  



ادامه مطلب ...


 

                            
 
برای مشاهده ی نقد و بررسی به ادامه ی مطلب بروید ....

 



ادامه مطلب ...


تمامی PS4 های فروخته شده در اروپا ساخت ژاپن نیستند+تصویر به تازگی طی انتشار یک عکسی از سوی یک کاربر،بعضی از کنسول های PS4 ساخت ژاپن نیستند و طبق این عکس بعضی از آنها ساخت چین نیز هستند.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب رجوع کنید. چند روز پیش یک شایعه پخش شده بود مبنی بر اینکه تمامی PS4 های قابل فروش در اروپا ساخت ژاپن اند همانطوری که تمامی PS4 های فروته شده در آمریکای شمالی ساخت چین بوده اند.حال طبق یک عکس،این شایعات صحیح نیستند و یا حداقل بعضی از آنها ساخت ژاپن نیستند مانند همانی که در تصویر پایین خواهید دید که بر روی آن برچسب made in China زده شده است.اگر شما نیز مانند من هستید به کیفیت ساندگان ژاپنی بیشتر از دستان کارکن ولی از کار افتاده آن کار آموزان اطمینان کنید و مثل اینکه ما باید در خرید یکی از آنها خود را به شانسمان بسپاریم…

درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)