بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

زمانی اپل سلطان مطلق قلمرو تلفن های هوشمند به شمار می رفت. استیو جابز با تاجی که بر سر داشت، قوانین مطلوب خودش را وضع می کرد و کاربران نیز به ناچار باید از آنها پیروی می کردند.

 
اگر چه اپل فرمانروای بدی برای سرزمین تلفن های هوشمند نبود، اما ذات تنوع طلب و آزادی خواه کاربران، دست تقدیر را به نوعی دیگر رقم زد.
 
گوگل و آدم آهنی سبزش معادلات را بر هم زدند. اندروید روز به روز بزرگتر شد و حتی اعلام جنگ اتمی از سوی جابز هم نتوانست مانعی بر سر راه سیستم عاملی باشد که کاربران آن را صدای آزادی می دانستند.
 

 

برای مشاهده ی این مقایسه به ادامه ی مطالب بروید



ادامه مطلب ...


Pheed جدیدترین شبکه اجتماعی است که پا به دنیای اجتماعات آنلاین گذاشته است و می خواهد تغییری اساسی در زندگی اینترنتی کاربران به وجود بیاورد. این شبکه تلفیقی از فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و تامبلر است.

به طور خلاصه باید گفت Pheed نوعی شبکه اجتماعی است و کاربران می توانند عکس، ویدئو، متن و فایل های صوتی را با یکدیگر با اشتراک بگذارند. به گزارش فوربس، فید نخستین شرکتی است که سیستم پرداخت پول برای هر بازدید در گوشی های موبایل را عرضه کرده است. این کمپانی در سال 2012 میلادی شکل گرفت و در 12 نوامبر سال 2012 اپلیکیشن خود را به طور رسمی معرفی کرد.



ادامه مطلب ...


سیستم عامل اندروید از لحاظ آزادی در عمل و شخصی سازی توسط کاربران در بالاترین سطح نسبت به سایر پلتفرم های این حوضه قرار می گیرد. گزینه های فراوانی که در اختیار شما قرار دارد تقریبا امکان انجام هر کاری به شما می دهند؛ حتی اورکلاک کردن پردازنده دستگاه و افزایش سرعت آن!!!



ادامه مطلب ...


نارنجی: تا همین چند سال پیش، صفحه کلیدهای QWERTY اوج خلاقیت تلفن های رده بالای بازار به حساب می آمدند و به نوعی امکان ویژه به شمار می رفتند، اما ناگهان ورق برگشت. برای شما عجیب نیست که چطور این صفحه کلیدهای محبوب از تلفن های هوشمند بازار رخت بر بستند و می روند تا برای همیشه محو شوند؟


 
در ادامه با ما باشید تا به دلایل احتمالی این تغییر رَویه، نگاهی گذرا بیاندازیم.

 



ادامه مطلب ...


 امروز دفتر ال جی در ایران طی مراسم ویژه‌ای که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، ورود تبلت G Pad ال جی به بازار کشور را اطلاع رسانی کرد. تبلت 8.3 اینچی G Pad با فاصله کمی نسبت به عرضه جهانی آن و با یک قیمت کاملا رقابتی وارد بازار کشور می‌شود.

G Pad

مشخصات فنی تبلت LG G Pad

  • صفحه نمایش 8.3 اینچ با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل تراکم 273PPI از نوع IPS LCD
  • ابعاد 216.8 در 126.5 در 8.3 میلی متر
  • درگاه میکرو SD با پشتیبانی از حافظه 64 گیگابایتی
  • حافظه رم 2 گیگابایت
  • حافظه ذخیره سازی داخلی 16 گیگابایت
  • دوربین 5 مگاپیکسل در پشت، دوربین 1.3 مگاپیکسل در جلو
  • پردازنده Snapdragon 600 با 4 هسته 1.7 گیگاهرتز از نوع Krait 300 و گرافیک Adreno 320
  • باتری 4600 میلی آمپر ساعت
  • سیستم عامل اندروید 4.2.2


6 / 9برچسب:, :: ::  نويسنده : king-game

ک گوشی جدید به خانواده گوشی‌های سامسونگ اضافه شد امروز سامسونگ نسل دوم گوشی‌های خانواده گرند را معرفی کرد این گوشی Galaxy Grand 2 نام دارد و بهبودهایی نسبت به نسل قبلی خود دارد.

 

مهمترین تغییر این گوشی نسبت به نسل قبلی در ظاهر آن رخ داده است که قاب پشتی کاملا تغییر کرده است و شبیه به گلکسی نوت 3 شده است و مانند آن حالت دوخته شده دارد. مشخصات این گوشی را در ادامه مشاهده کنید

 

 



ادامه مطلب ...


xl_xbox_one_dash2

مایکروسافت اخیرا در حال قرارداد بستن با شرکت های مدیا و رسانه ای است. مایکروسافت میخواهد با این کار خود XBOX OS را گسترش دهد و به عنوان یک سیستم عامل به ثبت برساند.شما در ادامه لیست برخی از برنامه هایی که بر روی هر باندل XBOX ONE قرار دارد را مشاهده میکنید.

 

 



ادامه مطلب ...


440x330-sony-xperia-z1-2

یکی از پر جنجال ترین گوشی های هوشمند همین اکسپریا Z1 است. چند روز پیش تصاویری به عنوان تصاویر لو رفته از این گوشی هوشمند منتشر شد و دیروز هم تصویر اصلی این تلفن همراه منتشر شد که تفاوت های زیادی با نسخه اصل آن دارد !

 

تفاوت های بین این واحد و واحد رسمی Z1 دیده ایم که تا کنون وجود دارد. یعنی، جک صوتی ۳٫۵mm است نقل مکان کرد و دوربین جلویی است که در طرف دیگر از آرم سونی. همچنین به نظر می رسد یک دریچه میکروفن های جدید در پشت وجود دارد.

.



6 / 9برچسب:, :: ::  نويسنده : king-game

1cd4c485b4003aa7ab141e301cb7d8dd_L

همانطور که می‌‌دانید در هفته‌های اخیر تصاویر متعددی از تلفن‌همراه ارزان‌قیمت نوکیا یعنی لومیا ۵۲۵ منتشر شده بود، ما امروز شاهد معرفی رسمی این تلفن‌همراه ویندوزفونی هستیم. این تلفن‌همراه در ادامه‌ی نسل موفق پیشین یعنی لومیا ۵۲۰ به بازار عرضه خواهد شد.لومیا ۵۲۵ قاب‌های رنگی را حفظ کرده است که تبدیل به یکی از مشخصه‌های اصلی محصولات نوکیا شده است، هرچند تلفن‌همراه پلاستیکی اپل نیز به جرگه‌ی تلفن‌های همراه با قاب‌های رنگی پیوسته است. همچون نسل پیشین، لومیا ۵۲۵ دارای یک صفحه‌ی نمایش ۴ اینچی است. این تلفن از حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، پردازنده‌ی دو هسته‌ای S4 کوالکام، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد. دوربین لومیا ۵۲۵ فاقد فلاش است، همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ی microSD‌در آن تعبیه شده است.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی این تلفن‌همراه در دست نیست، اما وب‌سایت مربوطه نام آفریقا، خاورمیانه و آسیای میانه را به‌عنوان بازار‌های هدف درج کرده است. لومیا ۵۲۵ و ۵۲۶ از طریق اپراتور‌های تلفن‌همراه چینی به‌صورت غیرقراردادی در ماه آینده‌ی میلادی که مصادف با نیمه‌ی دوم آذرماه و نیمه‌ی اول دیماه است، با قیمت ۱۸۰ دلار عرضه خواهد شد.



5 / 9برچسب:, :: ::  نويسنده : عمو علی

"سبک زندگی مدرن شهری" و "مشکلات سلامتی" دست در دست هم مشغول قدم زدن هستند! نشستن روی یک صندلی و تمام روز کار کردن در محل کار یا نشستن پشت فرمان ماشین نتیجه ای غیر از عدم تحرّک و چاقی به همراه نخواهد داشت.

که البته اگر حجم زیادی از استرس روزانه نیز به آن اضافه شود، می تواند منجر به بیماری های قلبی، دیابت و خیلی بیماری های دیگر شود.

به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی بازی های المپیک زمستانی 2014، سازمان olympic change اقدام به نصب دستگاه های غیر متداول فروش بلیط مترو کرده است. نحوه پرداخت هزینه بلیط تنها مقداری متفاوت است: بشین-پاشو!

اگر می خواهید به رایگان از مترو مسکو استفاده کنید می بایست در مدّت زمان دو دقیقه سی بار حرکت بشین-پاشو را در مقابل دستگاه انجام دهید.

اگر چه همچنان دستگاه های معمولی فروش بلیط (۰.۹۲ دلار قیمت بلیط تک سفره) برای افرادی که قادر به بشین-پاشو نیستند یا شاید فقط علاقه ای به انجام این کار نداشته باشند، در ایستگاه ها به کار خود ادامه می دهند.

علاوه بر بحث تبلیغات، این ابتکار یک روش خوب و مفرّح برای تحریک مردم به ورزش کردن و حتی راهی برای به وجود آوردن فاصله ای بین افراد و زندگی روزمره آنها است.

المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در شهر سوچی روسیه از ۱۸ بهمن ۹۲ آغاز و تا ۴ اسفند ادامه خواهد داشت.



5 / 9برچسب:, :: ::  نويسنده : عمو علی

با معرفی Galaxy Round سامسونگ پا به عرصه جدیدی از دنیای موبایلی گذاشته است، به دنبال آن LG نیز وارد این دنیای جدید شد و رقابت را برای سامسونگ سخت کرد. اما به نظر نمی‌آید که سامسونگ مانند تجربه‌های گذشته خود چندان موفق در این عرصه ظاهر شده باشد.

 

بر طبق آمار و ارقامی که منتشر می‌شود این گوشی خمیده سامسونگ به هیچ وجه موفق نبوده است، اما اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد وضعیت بدتر از این چیزها است، این گزارش می‌گوید که سامسونگ از زمان ارائه این گوشی تنها 10000 هزار عدد از این گوشی را فروخته است.

 

 

دو دلیل برای این فروش کم حدس زده می‌شود، اول اینکه این گوشی در تمام مارکت‌ها حضور ندارد و دوم این که این صفحه نمایش خمیده چیزی نیست که همه انتظار آن را داشتند و بتواند حس کنجکاوی افراد را برانگیزد و آن ها را متقتعد کند تا پول خود را برای خرید این گوشی خرج کنند.

 

بنابراین به نظر می‌رسد که سامسونگ در نسل بعدی این گوشی باید علاوه بر این که در مورد قیمت فکری می‌کند باید در مورد به کار گیری خلاقیت بیشتر در این گوشی نیز فعالیت خو را بیشتر کند، به علاوه باید مارکت گوشی را نیز گسترش دهد و فقط در کشور خود این گوشی را به فروش نرساند.

 



5 / 9برچسب:, :: ::  نويسنده : عمو علی

 

 

در جریان موضوعات پیش آمده بین اپل و سامسونگ و آخرین دادگاه آن که مشخص شد شرکت کره‌ای سامسونگ باید بابت کپی‌برداری از تکنولوژی‌های انحصاری اپل مبلغ 1.052 میلیارد دلار غرامت بپردازد طبق رای تجدید نظر قاضی لوسی کوه این رقم به 450 میلیون دلار رسید که به گفته وی رقم اولیه نتیجه محاسبات اشتباه بوده است.

 

 

بعد از آن هیات منصفه و قاضی جدید به این نتیجه رسیدند که سامسونگ باید مبلغ 589 میلیون دلار به اپل به عنوان غرامت بپردازد، اکنون این مبلغ باز هم افزایش پیدا کرده است و290 میلیون دلار مازاد بر رقم اولیه 598 میلیون دلار و در نهایت 888 میلیون دلار باید توسط سامسونگ به اپل پرداخت شود.

 

 

 

این دادگاه بدون در نظر گرفتن تاثیرات ثانویه کپی برداری سامسونگ به اتمام رسید و در نهایت باید منتظر بمانیم تا رای دادگاه نهایی و نظر قاضی برای اتمام این دادگاه اعلام شود.

 

این درحالی است که چندی پیش ریس جمهور اوباما با ممنوعیت ورود مدل‌هایی از سامسونگ که تکنولوژی و یا اجزایی از آنها از روی اپل دزدیده شده بود موافقت کرد و پس از آن طی حکمی این امکان نیز فراهم شد تا اپل بتواند گوشی‌های دیگری را به لیست گوشی‌های ممنوعه سامسونگ اضافه کند.

 



در حالی که مایکروسافت موفق شده است بیش از یک میلیون دستگاه از کنسول جدید بازی خود یعنی ایکس‌باکس وان را به فروش برساند، برخی از کاربران از وجود پاره‌ای از مشکلات سخت‌افزاری در کنسول خود شکایت دارند. این مشکلات اغلب به درایو نوری دستگاه مربوط می‌شوند.

اما خبر خوب برای کسانی که متاسفانه یکی از همین کنسول‌های معیوب را خریداری کرده‌اند این است که مایکروسافت قول داده دستگاه آنان را در کمترین زمان ممکن تعویض کرده و به عنوان دل‌جویی از کاربران ناراضی، اجازه دانلود یک بازی را به طور رایگان به آنان هدیه می‌دهد.

  • مجله اینترنتی Polygon گزارش می‌دهد که مایکروسافت به شکلی غیر منتظره به این دسته از کاربران امکان دانلود رایگان یکی از بازی‌های ذیل را می‌دهد. این بازی‌ها عبارت‌اند از:
  • Dead Rising 3
  • Forza Motorsport 5
  • Ryse: Son of Rome
  • Zoo Tycoon

این مجله اینترتی طی یک نامه از مایکروسافت خواسته که توضیحات بیشتری را پیرامون این موضوع ارائه دهد. در ادامه پاسخ مایکروسافت در این مورد را خواهید خواند:

در حالی که روند تعویض کنسول‌های معیوب در اولویت نخست ما قرار دارد، ما می‌خواهیم مطمئن شویم تا کاربران ناراضی ما همچنان در حوزه بازی حضوری فعال داشته باشند. در همین راستا مایکروسافت امکان دانلود یکی از بازی‌های ساخت استودیو‌های بازی سازی خودش را به رایگان به این دسته از کاربران هدیه می‌دهد.



گویا آی تی: در دنیای هوشمند امروزی حفاظت از اطلاعات گوشی هوشمند امری مهم است. در این مقاله سعی داریم به بررسی عواملی که به ما کمک می‌کند تا از گوشی هوشمند آندرویدی خود حفاظت کنیم بپردازیم.

ادامه مطلب ...


فارنت: مطمئنا هر سیستم عاملی در بدو ورود با مشکلاتی روبروست و سیستم عامل جدید اپل، iOS نیز از این قاعده مستثنی نیست. از زمان عرضه نسخه جدید این سیستم عامل از گوشه و کنار و در انجمن‌های مختلف، مشکلات زیادی از این سیستم عامل گزارش شده است.

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)